Gå til innhold

Får vanligvis mens den 7 hver mnd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ennå ikke kommet så i dag kjøpte jeg gravitest, men den var negativ. Hvor vanlig er det at sånne tester tar feil??

Anonym poster: 3612aaf29a72baa827a99847b97d383f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mens er også forsinket denne måneden. Var en annen som skrev her tdligere i dag om forsinket mens og negativ test. Kanskje det er førjulsstresset? ;)

Anonym poster: e6980633be89270ca855abee1f13f22f

Skrevet

De testene er veldig følsomme, så ville ikke satt pengene mine på at den viser feil resultat. Men for all del, hvis du ikke har testet med morgenurin kan det være verdt et nytt forsøk.

Skrevet

Det sies at CB er veldig sensitiv, brukte du den?

Skrevet

Jøss - jeg trodde ingen hadde syklus som fulgte kalendermnd.....

Skrevet

Jøss - jeg trodde ingen hadde syklus som fulgte kalendermnd.....

Hehe, tenkte det samme.. Her kom mensen en uke før den skulle, slå den ;) Hadde ikke tatt en grav.test 3 dager over venta mens.

Skrevet

Annen hver mnd har du en syklus på 30 og annen hver mnd 31 dager? Det er litt sprøtt da. Og i februar har du syklus på 29 dager? Jeg tror du har mindre styr på datoen enn du er klar over. :)

Skrevet

Da jeg var 15 fikk jeg alltid mensen den nest siste mandagen i måneden i siste skoletimen før vi hadde gym. Er dette sprøtt også? Til og med min daværende kjæreste kommenterte det. Dette varte helt til jeg begynte med p-piller like før jeg ble 16. Etter det ble det bare kluss med mensen.

Skrevet

Da jeg var 15 fikk jeg alltid mensen den nest siste mandagen i måneden i siste skoletimen før vi hadde gym. Er dette sprøtt også? Til og med min daværende kjæreste kommenterte det. Dette varte helt til jeg begynte med p-piller like før jeg ble 16. Etter det ble det bare kluss med mensen.

Ja,selvfølgelig er dette sprøtt.

Skrevet

Ja,selvfølgelig er dette sprøtt.

Kult, noe som er sært med meg også! Jeg syntes bare det var utrolig greit å vite når den kom og når jeg burde sette inn tampongen jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...