Gå til innhold

Så forskjellige svangerskap er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid for 4. gang, de første to svangerskapene endte i provosert abort (var ung, sammen med en gamling med mange barn fra før osv).

1. graviditet: Ble gravid på pillen. Visste det fra første stund, våknet hver morgen kl 6 av at jeg måtte spy. Etter en runde med oppkast følte jeg meg helt fin! Trøtt hele tiden. Kjente også en stikkende smerte helt i begynnelsen av svangerskapet (hylte til av smerte), regner med at dette skyldtes at embryoet festet seg.

2. graviditet: Husker ikke noe spesielt fra det.

3. graviditet: Trøtt lenge inn i 2. termin! Kvalm i ca 4 uker fra 6 til uke 10. Fortsatte å være uggen en stund etterpå, brukte vel tre kvarter på å få ned en halv skive i lunsjen. Etterhvert fikk jeg slite med halsbrann og krampe i magen på høyre side da jeg snudde meg i senga om natta.

Nå: Sulten som en ulv! Finnes ikke kvalm (foreløpig, er jo bare i uke 7), men har allerede kjent kramper i magen når jeg skal snu meg om natta. Trøtt de første to ukene, ellers i fin form nå. Men Gud så fort andpusten jeg blir!

Få høre om deres ulike graviditeter!

Anonym poster: aea447de63b0676e551e4131b115c398

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tell me about it! Første svangerskap dårlig, andre svangerskap enda dårligere, sykemeldt og medisin og tredje svangerskap i kjempeform :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...