Gå til innhold

Hvilke motiver har dere på julekortet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som tar bilder selv til julekortet, hva gjør dere? Stiller dere ungen opp med nisselue foran peisen, eller noe annet lurt? Fortell, fortell! Jeg trenger inspirasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt mange ulike motiver. Barna hopper i sofaen, barna sitter og holder rundt hverandre, barna ligger på magen på gulvet med den ene oppå hverandre.

I år blir det kanskje ute eller i trappa :)

De har alltid på seg nisseluer og røde og hvite klær eller nissedrakt.

Skrevet

Jeg har noen år tatt bilde av begge. Enten med fine røde klær eller ett med like strikkekjoler og putti plutti pott nisseluer. Ett eller to år har jeg vel tatt litt bilder fra sommeren da vi ikke fikk noen fine oppstilte bilder. Får se hva det blir i år. Enten får jeg et fint bilde av dem i morgen med nye skjørt på eller så blir det hver sitt enkelt bilde.

Skrevet

Uoppstilte bilder fra tur i skogen, piknik i hagen og sommeridyll på sjøen. Har vanligvis 6-8 bilder på kortene.

Skrevet

I år er det "action"-bilder, fra i sommer. På fjelltur og på ferie i syden.

Anonym poster: eb5b482f8050c3ae966f85cf91d0b2dc

Skrevet

Jeg trenger også litt inspirasjon :) Tidligere har vi tatt på låven, i høyet der, liggende foran peisen, portrettbilder med bare nisseluer på, i et vindu i et litt slitt bygg. I år vet jeg ikke helt. Skulle ønske det var litt hvitt ute så vi kunne ta litt utebilder, men her er sjelden snø så tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...