Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Har sååå lyst til å ut i kveld, men mannen min skal ut med kompisene sine, så da må jeg være hjemme med ungene. Har dere noe system for hvem som må gi seg viss begge vil ut en lørdagskveld (og dere ikke har barnevakt)? Anonym poster: a081e701fbfa6aabd5db16f987b26482
Major HotLips Houlihan Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Er ikke det enkelt da? Den som var ute sist må holde seg hjemme med barna
Aliniane Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Jeg vil ikke ut, for jeg var ute forrige helg og det føles søren meg som om det henger igjen enda Ikke så greit når man ikke er vant til det lengre. Men enig med Leona og snart 3rosa♥ - bør være annen hver gang om det ikke er noe spesielt.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Er vel egentlig min tur nå, men greia er at han bestemte dette for noen dager siden, mens jeg plutselig ble invitert på fest nå i dag. Føler da at det er slemt av meg å si at han ikke kan ut likevel... HI Anonym poster: a081e701fbfa6aabd5db16f987b26482
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 Det er jeg enig i at det blir. Men kanskje dere kan finne en barnevakt? Invitere noen til barnefilmkveld?
marsgutt 2013 Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 Har du spurt da? Ville i det minste luftet det for ham. Her er det annen vær gang hvis ikke det ikke er noe spesielt.
Magia Skrevet 10. november 2012 #7 Skrevet 10. november 2012 Her er det litt sånn at den som blir invitert med på noe, drar med mindre den andre har planer. Blir sånn ca annenhver gang. Noen ganger går man glipp av noe som skjer, fordi den andre skal på fest. Sånn er det bare å ha barn gitt
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 10. november 2012 #8 Skrevet 10. november 2012 Har du spurt da? Ville i det minste luftet det for ham. Her er det annen vær gang hvis ikke det ikke er noe spesielt. Hvis jeg hadde avtalt med samboeren at jeg skulle ut noen dager i forveien, og denne så spør samme dag det gjelder om heller han kan gå ut, hadde jeg blitt skikkelig irritert og lei meg.
Toocute Skrevet 10. november 2012 #9 Skrevet 10. november 2012 Har du ikke noen familie eller venner som kjenne barna dine som kan passe? Man trenger jo ikke akkurat å være ute til 4 om natta da. Vi har fått, å vi må være hjemme til 2 så vi begge skal ut på bursdagsfest i dag
prettyfishy Skrevet 10. november 2012 #10 Skrevet 10. november 2012 Jeg ooog! Blitt invitert på fest, men samboer skal ut med kompisene i dag. Jeg var ute forrige lørdag da, og på jentetur hele helga ett par uker før det, så det er jo bare fair at han drar ut i dag
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #11 Skrevet 10. november 2012 Da ble det til at jeg bare blir hjemme i kveld. Når ungene har lagt seg, skal jeg kose meg med film og godteri og neste gang er det min tur! HI Anonym poster: a081e701fbfa6aabd5db16f987b26482
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå