Gå til innhold

når hadde dere lagt han+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 12 mnder som til vanlig legger seg klokken 7 om kvelden.

Men idag ble klokken halv 3 før han sov på dagtid pga at vi var borte,å han sov til klokken 3.

Når hadde dere lagt han da?

Til vanlig tid? eller hadde dere utsatt legging en time?

Å er ikke en halvtime veldig lite soving på en hel dag for 1 åring foresten?

Han nekter å sove 2 ganger på dagtid og sover ofte bare en halvtime på dagtid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får foresten ikke til å endre overskriften derfor den ble litt feil :P

Skulle selvsagt stå spørsmålstegn ikke +

Skrevet

ville nok ventet en time hvis han ikke er veldig trett da.

en halv times søvn høres fryktelig lite ut da, begge mine sov 2-3 timer om dagen i den alderen. (bare 1 gang de også )

sover han lenge om natten ?

Skrevet

Ja sånn som igår så sov han fra 19.00 til 09.15 uten å våkne om natten.

Skrevet

Min 1-åring sover 2 x 1 time om dagen, så hadde den halvtimen vært det eneste han hadde sovet, så hadde jeg lagt han klokken 19 uten problem. Hadde det vært dupp nr 2, så hadde jeg utsatt leggetiden til 19.30. Han trenger vanligvis ca 5 timer til å bli trøtt om kvelden, men med bare en halvtimes dupp så hadde det nok gått fortere.

Anonym poster: 9618c8c33007036d1d1bc0410cd7e00d

Skrevet

Høres ut som søvnmønsteret til gutten vår. Og nå som han er snart to, vil han nesten aldri sove noe før klokka 13-14. Da sover han en liten halvtime på sofaen. Legging for natten til samme tidspunkt som alltid. :)

Skrevet

Høres ut som søvnmønsteret til gutten vår. Og nå som han er snart to, vil han nesten aldri sove noe før klokka 13-14. Da sover han en liten halvtime på sofaen. Legging for natten til samme tidspunkt som alltid. :)

skulle ønske min ville sove i 13-14 tiden så hadde ikke blitt så tett opp til legging.

Men for endre på det må jeg vel tidligere opp om morgenen å det frister ikke så veldig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...