Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 http://www.dagbladet.no/2012/11/10/nyheter/the_breast_milk_baby/berjuan_toys/dukke/barn/24294174/ Anonym poster: 304d591dbfbcdb1b9835a643d13f835b
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Nei!! Anonym poster: 0bc752602284bdd9c8529d427aa0ae5f
Martin+Mamma Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 nei fytti rakkern! syns dette var drøyt jeg.....
Lucia27 Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 Uproblematisk, men denne havner nok ikke under juletreet hos oss likevel... Får heller fortsette å amme de dokkene som allerede er i hus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå