Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Vet at det meste er vann, men HURRA, for at jeg har gått ned og ikke opp. Når vekta peker rett vei så kommer motivasjonen når man får lønn for strevet. Null lørdagssjokolade her i gården! Jeg er så fornøyd!!!!! Goooood lørdag alle sammen! Anonym poster: 7b7d84618e1592f8e49e38b12d366604
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Hurra for deg! :-) Jeg gikk ned 1,6 kg forrige uke, ble hoppende glad. Når ting går rette veien, blir jeg så motivert at sjokoladen faktisk ikke frister. Hva vil jeg mest - spise sjokolade eller være slank? Enkelt å svare på God lørdag til deg også! Anonym poster: d703d158b458502a1d3bc5cc84072f8f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Jeg har gått ned 17 kg,hurra for meg! Nå er jeg tynn som en asparges.. Anonym poster: d41a676ddd1d20350f77942cb44561a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå