Gå til innhold

HURRA! Ned 2 kilo på 1 uke


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det meste er vann, men HURRA, for at jeg har gått ned og ikke opp. Når vekta peker rett vei så kommer motivasjonen når man får lønn for strevet. Null lørdagssjokolade her i gården! :D

 

Jeg er så fornøyd!!!!!

 

Goooood lørdag alle sammen!

 

Anonym poster: 7b7d84618e1592f8e49e38b12d366604

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for deg! :-) Jeg gikk ned 1,6 kg forrige uke, ble hoppende glad. Når ting går rette veien, blir jeg så motivert at sjokoladen faktisk ikke frister. Hva vil jeg mest - spise sjokolade eller være slank? Enkelt å svare på :D

 

God lørdag til deg også!

 

Anonym poster: d703d158b458502a1d3bc5cc84072f8f

Skrevet

Jeg har gått ned 17 kg,hurra for meg! Nå er jeg tynn som en asparges..

 

Anonym poster: d41a676ddd1d20350f77942cb44561a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...