Gå til innhold

Svigermor bruker oss som minibank....


Anbefalte innlegg

Skrevet

..og jeg er skitlei!!! Hun har aldri penger til noen ting og ringer her og griner og må ha penger. Jeg driver å selger saker på finn.no for å ha penger til julegaver....da er det skikkelig surt å måtte gi de rett til henne uten å ha fått kjøpt noe selv :-((((((

 

Anonym poster: f246bfaab39282be01d350529c745f68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så si nei til henne da!

Skrevet

men da må dere jo si nei! Dere har ikke penger til hun også...

 

Hvorfor har hun ikke penger? Dårlige prioriteringer eller lever hun under fattigdomsgrensen? Kan dere hjelpe henne med å kontakte NAV og søke om sosialestønad? Bostøtte?

 

Kan dere hjelpe henne med å sette opp et budsjett? Eller vil hun bare ikke leve etter evne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...