Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Jobber som vikar igjennom et vikarbyrå, kontorarbeid, 7,5 t pr dag, man-fre. Er det korrekt utregn med mndslønn om jeg regner timelønn*7,5*5*4,33= mndslønn??? Anonym poster: 46ac5a532bd644374fbce07c60d7b767
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Ja, ellers så kan du ta timelønn og x med 162,5, som er antall timer i en full stilling pr mnd Anonym poster: 6399e7bfd04da90e6c844010456008ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå