Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Hehe, kanskje ingen typisk lørdagsmiddag men jeg fikk et innfall av at jeg vil ha det i dag! Men hva slags tilbehør kam jeg bruke foruten kokte poteter? Anonym poster: c91a3b6352639a44ceb83d8d835db75b
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Kokte poteter, rå løk og rødbeter. Knus potetene med gaffelen og bland poteter, lungemos og løk. Kjempegodt. Anonym poster: 3ae137e85a0905276dae4f571a50ec3d
Musemorbr / Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Poeter, makaroni, bacon og brunsaus.
☆☆☆ Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Løk stekt saman med mosen og rivne gulrøtter.
<3 2G <3 Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 Blæh, gubben spiser den på brød med grillkrydder og majones. Får ikke meg til å spise det uansett hva som blir servert ved siden av ;-)
snuppo Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 ha lompe og pakk i lungemos og isbergssalat.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #7 Skrevet 10. november 2012 Æsj tenk at folk fakisk spiser dette. Gulp Anonym poster: f2d15d447082221c2b532b85d23b4609
Brillefint - Jadda! Skrevet 10. november 2012 #8 Skrevet 10. november 2012 Søppelpose og søppelbøtte! ÆÆÆÆsj;)
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 10. november 2012 #9 Skrevet 10. november 2012 Matskål. Hvis man først serverer kattemat, så må man gjøre det riktig
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. november 2012 #10 Skrevet 10. november 2012 Blir overrasket over at flere spiser det Poteter og rå løk pleier jeg å ha til.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. november 2012 #11 Skrevet 10. november 2012 foreldrene mine brukte ketshup og poteter til. Selv har jeg aldri smakt det..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #12 Skrevet 10. november 2012 Jeg har aldri spist det, og tviler på at jeg vil gjøre det noen gang heller, men jeg er nysgjerrig - hvordan smaker lungemos? Anonym poster: 237e4f2a4df55d16e9444f5555bac1a1
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #13 Skrevet 10. november 2012 Brakk meg av overskriften Traumer fra barndommen, slapp alltid å spise det når vi hadde det. GRØSS. Anonym poster: 0aeb622ce2b48f68acaa762c57c85206
Miamimom Skrevet 10. november 2012 #15 Skrevet 10. november 2012 Poteter,rødbeter og Tyttebær. Lungemos er jo kjempegodt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå