Nullstress;) Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 På tide å rydde litt i lekene?? Gi bort leker, bamser, bøker osv til de barna som ikke får gaver i julen. Det skal vi gjøre i dag. V pakker de fint inn, skriver til gutt+alder eller jente+alder på gaven og levere de på kirkens bymisjon. Får ryddet og sortert i leker OG gledet andre barn. To fluer i en smekk God jul
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Dytter Anonym poster: 5bb48b4674ca5b4f6cfe654df88c76f0
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Kan man levere overalt? Altså, i alle byer?
Nullstress;) Skrevet 10. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2012 Kan man levere overalt? Altså, i alle byer? Det er jeg ikke sikekr på, men de aller fleste har jo frelsesarmeen eller bymisjonen. Ring de, og hør om du kan komme med gaver. Datteren min er 3 år, og hun er sååå stolt av at hun skal gi gaver til barna. Sønnen min på 9 har gjort dette i mange år
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 Kan man levere overalt? Altså, i alle byer? Det er jeg ikke sikekr på, men de aller fleste har jo frelsesarmeen eller bymisjonen. Ring de, og hør om du kan komme med gaver. Datteren min er 3 år, og hun er sååå stolt av at hun skal gi gaver til barna. Sønnen min på 9 har gjort dette i mange år Ja, tenkte altså på i de byene som har kirkens bymisjon flott tiltak, det kan jo faktisk hende jenta ser verdien i det:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #7 Skrevet 10. november 2012 Vi har ikke bare mange leker, men også mange klær. Faktisk til tider så mange klær at enkelte av plaggene nesten ikke blir brukt før de er for små. Alle av god kvalitet. Gir de lite brukte klærne. Lager pakker med litt klær og leke. Anonym poster: b36bf8d03dd53ab86f3a1a43703f42ee
Nullstress;) Skrevet 10. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2012 Klart barna ser verdien i det Vi finner frem lekene og enten er de "den kan barna få" eller "den vil jeg ikke gi bort". Syntes de skal få være med på å bestemme, selv om jeg også har tatt en "dugnad" uten at barna vet om det, men ikke har de merket det heller
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 10. november 2012 #9 Skrevet 10. november 2012 Kan man levere overalt? Altså, i alle byer? Det er jeg ikke sikekr på, men de aller fleste har jo frelsesarmeen eller bymisjonen. Ring de, og hør om du kan komme med gaver. Datteren min er 3 år, og hun er sååå stolt av at hun skal gi gaver til barna. Sønnen min på 9 har gjort dette i mange år Hørte da eg leverte der at om de pakkes inn må de være nye! Men dere kan selvsagt gi leker som er brukt til de, men da ikke som innpakket gave. Så dobbelsjekk det
Nullstress;) Skrevet 10. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 10. november 2012 Kan man levere overalt? Altså, i alle byer? Det er jeg ikke sikekr på, men de aller fleste har jo frelsesarmeen eller bymisjonen. Ring de, og hør om du kan komme med gaver. Datteren min er 3 år, og hun er sååå stolt av at hun skal gi gaver til barna. Sønnen min på 9 har gjort dette i mange år Hørte da eg leverte der at om de pakkes inn må de være nye! Men dere kan selvsagt gi leker som er brukt til de, men da ikke som innpakket gave. Så dobbelsjekk det Ok, takk for tipset. Da skal jeg dobbeltsjekke det
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #11 Skrevet 10. november 2012 Her har barnehagen organisert innsamling. Kjempe bra tiltak! Men er ikke helt sikker på om guttungen på 2 år skjønner det helt da. Lærer nok etterhvert som årene går. Anonym poster: 0b4001b534bb5da0e3c1e1e5b9a9be55
Nullstress;) Skrevet 10. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 10. november 2012 Det hadde de i bhg da min sønn gikk der, skal foreslå det igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå