Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 ....når pappa'n har henta i barnehagen. Han får ikke med alle plaggene hjem selv om jeg ber ham ta med ALT i hylla. Nå til helgen manglet både lue og votter og han hadde med noen andre sin hals. Synes det er greit å ta hjem til helgen for å se over for vask eller vedlikehold. Han kjenner ikke barnets klær, han kan ikke med et blikk vite at det er sønnens klær, (det kan jeg) han må lese på navnelappen . Og ja, vi bor sammen og han er verdens beste pappa, men på noen områder er svikten total. Anonym poster: eb2aec233a216652fef317c19fbf8370
Musemorbr / Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Da må du gi han en digital huskeliste. Ta bilde av det du tar med og legger i hylla, så han bare kan ta bildet frem på tlf og se at han finner alt. Har han ikke evne til å huske, så har han ikke det da. Det er jo en "typisk menn" greie det der. Anbefaler å finne løsninger heller enn å irritere seg over noe som aldri vil bli annerledes.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Jeg er også en slik som kan glemme så hun har flust med luer og votter ol. så vi alltid har til helga, og som er rent så jeg kan bytte ut det som er skittent på mandag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå