Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Jeg er nå i hovedpraksis på psykologistudiet og skal søke jobb. På et par av jobbene står det i søknadsteksten 100% stilling fast (forutsettes godkjent). Hva betyr det? At jeg ikke kan søke før jeg har fått godkjenningen mi? Det tar jo en stund fra jeg er ferdig i praksis til jeg før autorisasjonen mine.. Noen som vet? Anonym poster: 42048dac1d290ce204d716e4ba3b7e8f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Jeg vet ikke, da jeg selv er i morspermisjon og ikke har begynt søkingen enda. Men jeg vet at flere av mine tidligere medstudenter søkte før autorisasjonen var ordnet, og fikk jobb likevel. Da fikk de selvfølgelig ikke begynt det ordentlige arbeidet før autorisasjonen var i boks. Jeg ville sendt inn en søknad hvis jeg var deg, og heller se om du får napp til tross for mangel på autor. per dags dato. Kanskje får de lite søkere (hvis det er i distriktet du søker), at hvis du er en av få, kan hende de kan akseptere at du må vente på autorisasjonen Anonym poster: 9340d7fba0c75f834aa3196b5c8f80b2
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Det kan jo hende at det er selve stllingen det handler om, (og ikke psykologen) at det er den som søkes godkjent som fast stilling. det ville nå jeg tenkt. Det hender at de ikke har finansiering av en hel psykologstilling i boks, at de har finansiering for en viss tid etc. og nå ønsker de at den skal bli fast og det må godkjennes. Anonym poster: 0ad901d5467f9b56bcc11b72baac6561
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå