Gå til innhold

Planer for helga?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonym poster: 32f43a86913dd28c7cc6fbd4f6e902df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bursdagfering i morgen for meg og samboeren og søndag er Fotball dag :)

Skrevet

I morgen har jeg ingen planer, ungene er borte på overnatting.

Søndag blir det heldag med håndball til største, så da blir vi borte hele dagen.

Gjest sandyBay1
Skrevet (endret)

Ta filler i morgen. Gratis!!

Endret av sandyBay1
Skrevet

Skal rette 90 engelsk og norskstiler..

Hurra!

Skrevet

Skulle jo skrive mer;)

Det er første helgen på lange tider uten bursdager eller andre planer. VI har masse sne men meldt regn i morgen så spørs om vi kommer oss i akebakken som planlagt. Blitt veldig mildt ute så ser for meg is og drittvær i morgen:(

Så jeg søker inspirasjon i andre sine planer;)

HI

Anonym poster: 32f43a86913dd28c7cc6fbd4f6e902df

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Rette prøver, handle for ei uke, sove lenge, passe andres barn...

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Skal ta Kielcruiset med familien. Farmor fylte 80 her om dagen og har bedt med hele gjengen på tur. Så i morgen blir det mye mat og fråtsing. Så skal de søte kusinene mine passe Millemor mens de andre kusinene og fetterene mine og gæmlisene skal "rocke" på diskoteket... Søndag skal vi vel være litt i Kiel og handle litt der. Før vi skal spise mer mat og kose oss og er hjemme igjen på mandag.

Blir en veldig bra helg altså =)

Skrevet

Reiser til grand Canaria i ettermiddag :)

Gleder meg!!!!

Skrevet

Får en venninne og datteren hennes på overnattingsbesøk ikveld og så skal vi på smalahovemiddag hos svigermor imorgen.

Skrevet

Idag skal ett barn i bursdag før mine barn dra på utenlandsferie. Da skal jeg ned på jobb og gjøre noe forefallende arbeid, siden de to andre ungene i huset her får besøk av mange unger og de blir nok ikke sosiale med meg. De pleier å gjemme seg i kjelleren, og vi må lure de opp når vi mener de må spise litt. Så da er det greit å gjøre slike ting, er slik med fjortiser.

Søndag har jeg ønske om å bli ferdig med skittentøyet og litt slikt. Har ønske å om å bli ferdig med noen julegaver i helga også, så blir kanskje noen butikker, men mest nettet tenker jeg.

Anonym poster: 4736d7ca310bae91b55eadca9a971c88

Skrevet

Idag blir det feiring av min kjæres fødselsdag:) ...tror vi legger til litt aking også, slik at 1 åringen får ut noe energi:)

I morgen er det farsdag, så blir vel å finne på noe i forhold til det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...