Major HotLips Houlihan Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Jeg skal til frisøren på mandag og får en etterlengtet klipp av mine vakre lokker. Fra før av har jeg en utvokst bob, men nå aner jeg ikke hvordan jeg vil klippe det. Hvordan ville du klipt det?
Aliena Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Kommer an på ansiktsformen og hvilket hår du har. (krøllete, slett, tynt, tykt etc)
Major HotLips Houlihan Skrevet 9. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2012 Tykt hår med fall i, mørkt om det skulle ha noe å si, og ovalt ansikt
frk Nilsen Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Har ca samme hår som deg, og har vært til frisøren i dag Det ble en veldig kort rufsete bob, men ca 1 kg hår borte Må alltid be frisøren om å tynne det ekstra mye, har veldig tynt hår, men mye hår!(ser tykt ut, men ca 4mill tynne hårstrå) I tillegg til masse fall/krøll.
Major HotLips Houlihan Skrevet 9. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2012 Det er det jeg også har tenkt på, også med pannelugg for det har jeg ikke nå, men vet at jeg kler det. Men så så jeg på norske talenter i sted og Mia Gundersen er så stilig på håret! Så nå vet jeg ikke lenger
frk Nilsen Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 aner ikke hvordan Mia Gundersen ser ut på håret, så kan dessverre ikke hjelpe deg der pannelugg kan være kult, men har du sånn hår som meg så MÅ rettetanga til pers hver morgen.... har hatt lugg, men gidder ikke rettetang hver dag. Får verdens mest dølleste lugg uten....
Major HotLips Houlihan Skrevet 9. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2012 Rettetang er obligatorisk hver morgen uansett så lugg eller ikke spiller ingen rolle. Håret mitt må være ganske langt, minst ned til skuldrene, for at det skal være fint uten å rette det. Jeg har en ganske vilter manke
frk Nilsen Skrevet 9. november 2012 #8 Skrevet 9. november 2012 Har hatt mohawk også jeg likte den frisyren veldig godt! Hadde en knallgod frisør den gang Men hun har dessverre flyttet til Bergen, bor i Oslo. Sier seg selv at det blir en litt lang tur frisøren....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå