Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Hvem har du lagt merke til? Anonym poster: 6d140f4f424989f815433b4e8b2449e3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Nostalgia Anonym poster: 1b4dd0e1cbf7e3d723e516cc753f7196
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Alva Juliea Overlord Sug lut Kira Mammaen til Ailo Cat68 Anonym poster: 488dc678d7feba98f301fd30d10413e7
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Jeg kjeder meg, så here I go: Heartbroken Miryks Sug Lut Juliea Amadine Mordi Mamma4livet Alva Ziva Ingen skal få Fru Hottentott Peppapig Me_87 Vicky P Askepott MrsRogaland Westroze og tulla eelis+kian Barn&Engler Lilleva Niccoline savner kulemage Snartmamma 2013 Moota Musemorbr Idril Vardamir Lykke Fryd Filifjonka Miss Flua Helt lykkelig, Live+spire Skinnfilla Underveis Enblåogtorosa Sommerfuggel i vinterland Valkyrien Tovehvit Marjoriee D. Stjerna (tegnet) Sandybay Dataverket Honningmelon Magia Sillyfilly og Olivia Miip Tired mama Cat68 Magica fra Tryll Lanzarote-jenta iik Mine Den perfekte mor Its all about me Mammaen til Will og Ailo Kortslutning Rina Sommerfrisk Blomstre Lillemevik
Von Hertelhofen Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 Hatten av for deg, fra nå av kan du bytte nick til Kira klisterhjerne :)
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 Hatten av for deg, fra nå av kan du bytte nick til Kira klisterhjerne :) Eller Kira kjeder vettet av seg en fredagskveld
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 9. november 2012 #7 Skrevet 9. november 2012 Bøyer meg i støvet for Kira Bjeffer! med den klisterhjernen Her går det mer i teflonhjerne
Gjest Ingen skal få! Skrevet 9. november 2012 #8 Skrevet 9. november 2012 (endret) Endelig! Kommer på Bikkjebisk Elskerlivet Kira Dataverket Lut Cat68 Juliea Møschæl Magia Moschino Mentha Barnogengler Aprilbaby Ærlug talt Nerdybird Lillejonas Pluss mange spm ikke er her mer.. Må ikke glemme honningmelon. Beklager at jeg ikke har svary på siste sms - ny tlf! - S Endret 9. november 2012 av Ingen skal få!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #9 Skrevet 9. november 2012 Interiør-Overlord Anonym poster: 98acd5af7ab1afcab4fce6b803d07f24
stearin Skrevet 9. november 2012 #10 Skrevet 9. november 2012 mrs rogaland Sommerfrisk Juliea Kira Ingen skal få Magia Mamman til Will og Ailo Marjoriee D Eelis+kian Barn&engler Sekretøsa Miryks Er vel de jeg husker best. Men ikke spør meg hva de har svart i diverse innlegg, for der har jeg gullfiskhukommelse...
2_små_og_flere_grå Skrevet 9. november 2012 #11 Skrevet 9. november 2012 Skal vi se.. (jeg er ikke flink til å huske heele nicket eller riktig skrivemåte, men prøver) Kira Heartbroken Sommerfuggel i vinterland Moota Magia Stearin Juliea Sug lut Dataverket Øyboer (?) med to små Mine <3 (?) Cath Barn og engler Miryks Amadine (?) Og så er det forskjellige med "mamma og div" i nicket, ser ikke/husker ikke forskjell på de, hehe Dette var dårlig, men jeg er trøtt
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. november 2012 #12 Skrevet 9. november 2012 Skal vi se... Lite som henger fast i teflonhjernen min.... Heartbroken Sug Lut Barn&engler Alva Cat68 Kira bjeffer Mamman til Will&Ailo Musemorbr Juliea Vålerenga osv... Overlord MrsRogaland Honning-ettellerannet Sekretøsa Ingen skal få Valkyrien Enblåogtorosa Marjorie D Darth Vader (bare jeg som husker, kanskje... er leeeenge siden jeg har sett)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #13 Skrevet 9. november 2012 DR. Yppert Angelica Trollemor Anonym poster: 5b3725a3b380e7f82dba3f438e533a77 Anonym poster: 5b3725a3b380e7f82dba3f438e533a77
what a drittkjerring Skrevet 9. november 2012 #14 Skrevet 9. november 2012 Endelig! Kommer på Bikkjebisk Elskerlivet Kira Dataverket Lut Cat68 Juliea Møschæl Magia Moschino Mentha Barnogengler Aprilbaby Ærlug talt Nerdybird Lillejonas Pluss mange spm ikke er her mer.. Må ikke glemme honningmelon. Beklager at jeg ikke har svary på siste sms - ny tlf! - S Du altså! *kooooooos* <3 Har forresten byttet nick nå. Er selvfølgelig fordi det skal bli sååå mye lettere å huske meg så jeg kan bli nevnt i alle disse trådene .Går ikke fra komplisert til enkel og gemen for ingenting lissom.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 9. november 2012 #15 Skrevet 9. november 2012 Alle som er nevnt + Gulltopp og Lillebjørn Scania Trollmor Snekker Pelle Ellen Propellen Blomstrer Tante grusom Master of Law Roselilly ja og mange før, men jeg må henge opp en vask som skal tørke til i morgen :/
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 9. november 2012 #16 Skrevet 9. november 2012 Endelig! Kommer på Bikkjebisk Elskerlivet Kira Dataverket Lut Cat68 Juliea Møschæl Magia Moschino Mentha Barnogengler Aprilbaby Ærlug talt Nerdybird Lillejonas Pluss mange spm ikke er her mer.. Må ikke glemme honningmelon. Beklager at jeg ikke har svary på siste sms - ny tlf! - S Du altså! *kooooooos* <3 Har forresten byttet nick nå. Er selvfølgelig fordi det skal bli sååå mye lettere å huske meg så jeg kan bli nevnt i alle disse trådene .Går ikke fra komplisert til enkel og gemen for ingenting lissom. Jeg vet aldri hvordan jeg skulle skrive ditt nick, men husker deg fordi du skriver jo mye jeg er enig i =)
what a drittkjerring Skrevet 9. november 2012 #17 Skrevet 9. november 2012 Endelig! Kommer på Bikkjebisk Elskerlivet Kira Dataverket Lut Cat68 Juliea Møschæl Magia Moschino Mentha Barnogengler Aprilbaby Ærlug talt Nerdybird Lillejonas Pluss mange spm ikke er her mer.. Må ikke glemme honningmelon. Beklager at jeg ikke har svary på siste sms - ny tlf! - S Du altså! *kooooooos* <3 Har forresten byttet nick nå. Er selvfølgelig fordi det skal bli sååå mye lettere å huske meg så jeg kan bli nevnt i alle disse trådene .Går ikke fra komplisert til enkel og gemen for ingenting lissom. Jeg vet aldri hvordan jeg skulle skrive ditt nick, men husker deg fordi du skriver jo mye jeg er enig i =) Ikke alltid jeg husket det jeg heller Rappet jo rett og slett nicket til et italiensk motehus..Straffet seg i lengden!
PintSizedDictator Skrevet 9. november 2012 #18 Skrevet 9. november 2012 Jiliea SugLut KiraBjeffer Ingen skal få Mine <3<3<3 Captain Hindsight Ærlig Talt Heartbroke Tovehvit Alva Jeg kommer ikke på fler akkurat nå :s Men jeg må si jeg husker Dr.Yppert fra tidligere av. Drypperten? Hmm eller kanskje jeg blander vedkommende med en annen.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #19 Skrevet 10. november 2012 Kommer på noen til som ikke er nevnt ovenfor: Pregosauros Kverulatur (eller noe sånt) Anne-B Fikas Squrrel79 Tobias+++ ett eller annet fra Drammen Koala Tigerpote Anonym poster: 98acd5af7ab1afcab4fce6b803d07f24
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. november 2012 #20 Skrevet 10. november 2012 Jeg nikker jo gjennkjennende til de fleste nick dere har servert her, men er ikke like flink til å huske slike selv. Men jeg skal prøve. Snartmamma 2013 (?) juliea kukløsklan sug lut moota alva heartbroken himmelblå mamman til will og ailo sandybay miryks kira bjeffer cat 68 puma stjerna dataverket elskerlivet søtest scania vikcy pollard marjorie (eller hvordan det nå skrives:)) musemrbr mrs rogaland Var de jeg kom på i farta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå