Gå til innhold

Hvilke nick savner du av de som var aktive her tidligere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner:

Pila

Monajenten

Hjemmetråkende Squaw

Anonym poster: 7fc1a7a3854d8eaef72359b80b4c776f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Northern lights..! Ei klok og kunnskapsrik dame:-)

Skrevet

Pila ja, hvor ble det av henne? Henne savner jeg også!

Anonym poster: fef5c6bf73dad7d5eb8b95c137c0fd61

Skrevet

De du sa og miss misantrop. Sistnevnte hjalp meg en gang med gode råd, så er evig takknemlig overfor henne:-)

Anonym poster: 269e7996b35ad942fb4713d578602f7d

Skrevet

i gamle dager var det palmesus og (S)tinkerbell som var mest aktive.. mulig dere er her enda, men jeg har ikke koblet det mot nye nick. har ikke vært her så mye de to/tre siste årene, men nå er jeg gravid igjen å kjente en sterk dragning inni bim :P

Skrevet

i gamle dager var det palmesus og (S)tinkerbell som var mest aktive.. mulig dere er her enda, men jeg har ikke koblet det mot nye nick. har ikke vært her så mye de to/tre siste årene, men nå er jeg gravid igjen å kjente en sterk dragning inni bim :P

Jeg har tenkt at Palmesus er Moota, men mulig jeg tar feil:)

Skrevet

Northernlights <3 og Studentmammaen og Erlend!

Anonym poster: 830890e0dbe6ca8f43d8cff1d1c6fb75

Skrevet

Jeg har tenkt at Palmesus er Moota, men mulig jeg tar feil:)

ja kanskje det ;) spørs om hun vil tilstå da.. hehe

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Haha! Moota er ikke palmesus! Moota og oalmesus var og ER her samtidig, palmesus bare i ny drakt:)

Skrevet

Ikke noen jeg savner nevneverdig egentlig. Men husker mamman til gunnar godt:) Husker også en annen bruker, men det var ikke i positiv forstand. Var ei som kalte seg månestråle. Hun hadde et stebarn og jeg har aldri lest/hørt om et menneske som kunne si så mye stygt om et barn. Grøsset når jeg leste-. hun var rett og slett en smule gal. Ønsket stebarnet og moren død, hatet når barnet kom på samvær, klarte få faren ti å bli negativ til barnet osv... Skremmende lesing.

Anonym poster: 78ee424e56d93d867b23d5efabb1854d

Skrevet

Jeg savner Northern light,Birdi,musefis.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hjemmetråkkende Squaw! Og Pila!

Skrevet

Jeg savner også Northernlights! Noen som vet hvordan det går med henne og familien?

Og så husker jeg veldig godt Mami87 og Natalie, Monajenten, Pila...

Anonym poster: 39791325ec2922dbcb26a343f1928a2e

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

alle dere sier + småsporvjenogfuglungan (tror ejg skrev feil altså!, men noe som ligner det )

Skrevet

alle dere sier + småsporvjenogfuglungan (tror ejg skrev feil altså!, men noe som ligner det )

småsporvinj gjeng på trynet, saknar ho ja..
Skrevet

Ja hvor er northernlights blitt av? Og Monajenten, pila og tillab?

Skrevet

Jeg savner Northenlights, Kong Tom, Knusmegharenurtsomvokserihodet, Dr Yppert, Anglica, Daniel, solstråle, Eat Sardines, og sikkert mang flere også som jeg ikke husker i farta.

Skrevet

Blond!! Og northenlights og monajenten. Det er de jeg kommer på i farten.

Og ei til fra skravesiden bam der det står helt stille led navnet. Hun bor i Egersundsområdet :)

Og for å oppklare så har jeg hatt samme nick siden jeg kom inn hit og bare brukt det :D

Skrevet

Tilab eller noe slikt? Hvor ble det av hun?

Anonym poster: 30b50e90b57de6183ae35d0d54862af1

Skrevet

Blond

La Perla

Augustmor til Smurfen

Ene har jeg på FB da :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg savner pila, og er nesten bekymret.

Jeg er nevnt, så tydeligvis ikke glemt:) men etter å ha vært her i over 8 år så må man bytte navn innimellom:) tror mange har gjort det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...