Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Etter å ha fått 3 barn, der jeg gikk opp 30 kg med hver av dem, har jeg blitt totalt opphengt i vekt og utseende. Jeg har vært veldig heldig, og gått ned igjen alle kg etter hvert svangerskap...med mye trening og sunt kosthold har jeg vært tilbake til den vanlige vekten etter ca 5 mnd. Men jeg blir aldri fornøyd! Synest uansett jeg ser tykk ut! For et år siden gikk jeg mer ned i vekt pga mye som skjedde i livet mitt, stress osv, og folk synest jeg såg altfor tynn ut, og mente jeg såg ut som jeg skulle knekke i to... Jeg elsket at jeg var så tynn! Jeg kom inn i alle klær jeg ville, og følte ikke at noe strammet noen steder uansett. Nå har jeg begynnt å legge på meg igjen og er så og si tilbake i normal-vekt igjen. Og jeg får panikk! Vil IKKE legge på meg! Men nå sier folk at jeg ser mye bedre og friskere ut..men det tar jo ikke jeg som et komplimang, da tenker jeg "uff, de ser jeg har lagt på meg, jeg begynner å bli feit..." Herregud!! Jeg er nå ca 58 kg (og 170 høy). Da jeg var på mitt tynneste var jeg 54 kg..og jeg VET jo at det er for lite for meg..likevel vil jeg være sånn! Hvordan komme meg ut av denne tåpelige måten å tenke på?? Det sliter på meg, og jeg tenker på vekten min minst hvert 20 minutt...! Anonym poster: 5074553167cc6b3378173a9bd8da57c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå