White*Angel Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Hva anbefaler du? Ikke mer enn 4500 ,- Det jeg har fra før er canon 400D, men det er utslitt og jeg trenger et nytt, ganske fort egentlig. Men vil høre meg rundt litt først!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Vi hadde Canon tidligere, men byttet til Nikon forrige gang vi kjøpte nytt kamera. Og er super fornøyde. Nå husker jeg ikke hvilket Canon-kamera vi hadde, men nå har vi ihvertfall dette: http://www.elkjop.no/product/foto-og-video/systemkamera/D31001855KIT/nikon-d3100-m-18-55mm-objektiv Ser veldig stor forskjell på bildene.
White*Angel Skrevet 9. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2012 Vi hadde Canon tidligere, men byttet til Nikon forrige gang vi kjøpte nytt kamera. Og er super fornøyde. Nå husker jeg ikke hvilket Canon-kamera vi hadde, men nå har vi ihvertfall dette: http://www.elkjop.no...8-55mm-objektiv Ser veldig stor forskjell på bildene. Får du til å ta opptak med bildene? Og må du liksom se inni "hullet" for å ta bilder eller kan du bare se på skjermen å knipse?
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Ja, får tatt video hvis det var det du mente? Du kan også velge om du vil se på skjermen eller inni "hullet" når du tar bildene
Februargullet2013 Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 hadde tatt Canon uten tvil, best kvalitet på bildene etter min mening
Squirrel79 Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 Jeg har også Canon 400D som begynner å bli litt slitt. Hadde uten tvil valgt Canon igjen.
fikas Skrevet 10. november 2012 #7 Skrevet 10. november 2012 Jeg stemmer Canon! Men har ingen gode tips siden mitt 350d fortsatt fungerer og jeg ikke har vindusshoppet kamera på flere år. Men jeg ønsker meg ett fullformatkamera- men det ligger litt over din grense på pris Uansett så er de fleste digitale speilreflekskameraer idag såpass bra at jeg tviler på at du vil komme til å kjøpe noe dårlig uansett hva du velger. Så det går vel mest på hva du trenger og hva du bruker det til. Jeg har for eksempel store problemer med å håndtere ett nikon, men det er jo ikke så rart etter å hatt ett Canon i hendene de siste ti årene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå