Musemorbr / Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Når noen sier de kommer og henter noe om 30-40 minutter, er det veldig spesielt å bli innvendig stressa etter en time og tyve? Må liksom følge med i vinduet. Vil ikke at hun skal ringe på og vekke han som sover så lett. Blæh.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Jeg synes det høres veldig normalt ut, hehe Jeg HATER at folk sier at de kommer på et gitt tidspunkt, når de aldri gjør det.
Musemorbr / Skrevet 9. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2012 Godt jeg ikke er alene om det. Jeg er så snill at jeg faktisk sitter oh tenker opp unnskyldninger oh forklaringer på hvorfor det tar sånn tid. Tenker det sikkert er glatt, lengre vei enn forventet osv... men likevel er det frustrerende. Turte såvidt gå og tisse isted av frykt for at ringeklokka skulle gå igang akkurat da.
Musemorbr / Skrevet 9. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2012 Nå kom det beskjed om hvor hun ligger i løypa, så da kan jeg puste ut i ti minutter.
Musemorbr / Skrevet 9. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2012 Blir ikke kjempesjokkert om hun henger her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå