Gå til innhold

Skal en GU gjøre vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..eller er det meg det er noe i veien med?Da jeg var på en GU for ikke så lenge siden, så fikk jeg så vondt at jeg offa meg i smerte. Det føltes som om han putta inn en fotball eller noe, hehe. Tror dere han var uforsiktig?

Anonym poster: e5128a4f9d59b719263e77dc0ce53804

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ubehagelig og litt småvondt, men ikke VONDT :P

Kommer også litt an på om du anstrenger deg eller greier å slappe av.

Anonym poster: 151ab377dfff8a90175b88719807816a

Skrevet

Jeg må si jeg er litt usikker på hvor store smerter man får før man "offer seg i smerte"...?

Dette er for øvrig et spørsmål som er utrolig vanskelig å svare på, siden folk har veldig forskjellig smerteterskel. Personlig vil jeg si at enkelte deler av en GU er ubehagelig, men har aldri opplevd det som vondt, selv om man merker at det skrapes i skjedeveggen og slikt.

Det kommer vel også an på hvor trang skjedeåpning man har, om man synes det er vondt å feks få satt inn et spekulum...

Ellers enig med #2 om at det også i tillegg kommer an på om man klarer å slappe av.

Anonym poster: a514b0f10a3e290c6f571dcbf51970bf

Skrevet

Ta en paracett og en ibux før du drar ;) Som hun første sier, det kommer an på om du spenner deg eller slapper av

Skrevet

Det er jo langt fra behagelig å få den der åpneren inn mellom beina da, slik at h*n kommer til inni der.

Skrevet

Om legen bruker det største "nebbet" kjennes det ut som han stikker en kniv i meg synes jeg, skikkelig vondt.

Så på meg må han bruke det minste nebbet i plast (ja, de kommer i flere størrelser). Da gjør ikke undersøkelsen vondt, men er jo litt ubehagelig.

Jeg er av de som får en slik besvimelsesfølelse av å bli plukket på livmorhalsen så det kjenner jeg godt selv om det ikke er direkte vondt.

Anonym poster: 4806c126799c59f0159383afd5528f08

Skrevet

Jeg syns at innsetting av spekelet og at skrapingen under celleprøven er veldig ubehagelig. Men smertefullt, nei etter å ha født så har jeg fått et langt mer sobert forhold til ordet smertefullt..

Anonym poster: fd5cae86eba72ab39a337fe0c3e1572f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...