Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Greit nk å ikke være en vandrende pessimist der hverdag er grå som musa til Navarsete, men det kan det vel være en viss balanse? Jeg kjenner en som alltid er blid! Alltid er ting bare easy peasy! Flott det altså, men "ting ordner seg alltid vet du" begynner å ligne en strofe dratt rett ut fra bladet "vi frelser ikke, vi veilieder til frelse" Fader! Står opp og sier "Oi dette er en fin dag! (det bøtter ned) så frisk og godt med regn nå som det snart bare blir sne å se" Arg! Det virker som om vedkommende har poppet lykkepiller siden første ulovlige nettimport kom til landet. Det som er kjipest av alt er at denne personen ja hun er jo meg! Jeg er irriterende glad for tiden, men alt er så bra så klarer ikke irritere meg skikkelig engang. Før var det en balasne en deilig balanse. Eller litt ujevn balanse det var mer slik at litt for varm kaffe i munnen litt for fort kunne ødelegge hele dagen og jeg hadde unnskyldning til å banne resten av dagen, men nå nehei da! litt for varm kaffe litt for fort er "oi, får vente 10 minutter før neste slurk. Er jo ikke så veldig godt å brenne seg, men gikk jo bra trallala" Sluttet på p-piller for tja litt over en måned siden og dette er visst da en konsekvens av det. Plutselig like flytende og bli som Pernille til mr.Nelson og Leonora i Sesam Stasjon. Vurderer nesten å begynne på p-piller igjen bare for å kunne vise fingeren til en bilist som kjører for fort, for nå er det bare "Han har vel dårlig tid stakkars, heldig jeg er som slipper å stresse" Nei altså. Flott og være blid og positiv altså, men det går utover livet i praksiss. Min alt-ordner-seg innstilling kan fort slå sprekker når eksamens helvete begynner om 2 uker, og jeg ikke har være realist eller enda bedre pessimist (gunstig før eksamen for da leser jeg jo) men rosa sky "det går som det går" innstilling... sånn da puh, ferdig å skrive går å baker. må ha kake nå.. og positive meg sier at et par bilringer er bare så sunt og flott atte
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Haha, for et herlig innlegg God helg til frøken positiv!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Slutte på p-piller og forelskelsesrus hånd i hånd som Tuppen og Lillemor på en god dag kan gjøre det med en person Åh, jeg vil også ha kake! Bare synd at det nye harde regime ikke lar meg fråtse i kake lengre Får trøste meg med et lite stykke til søndag
Gjest amandine Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Greit nk å ikke være en vandrende pessimist der hverdag er grå som musa til Navarsete, men det kan det vel være en viss balanse? Jeg kjenner en som alltid er blid! Alltid er ting bare easy peasy! Flott det altså, men "ting ordner seg alltid vet du" begynner å ligne en strofe dratt rett ut fra bladet "vi frelser ikke, vi veilieder til frelse" Fader! Står opp og sier "Oi dette er en fin dag! (det bøtter ned) så frisk og godt med regn nå som det snart bare blir sne å se" Arg! Det virker som om vedkommende har poppet lykkepiller siden første ulovlige nettimport kom til landet. Det som er kjipest av alt er at denne personen ja hun er jo meg! Jeg er irriterende glad for tiden, men alt er så bra så klarer ikke irritere meg skikkelig engang. Før var det en balasne en deilig balanse. Eller litt ujevn balanse det var mer slik at litt for varm kaffe i munnen litt for fort kunne ødelegge hele dagen og jeg hadde unnskyldning til å banne resten av dagen, men nå nehei da! litt for varm kaffe litt for fort er "oi, får vente 10 minutter før neste slurk. Er jo ikke så veldig godt å brenne seg, men gikk jo bra trallala" Sluttet på p-piller for tja litt over en måned siden og dette er visst da en konsekvens av det. Plutselig like flytende og bli som Pernille til mr.Nelson og Leonora i Sesam Stasjon. Vurderer nesten å begynne på p-piller igjen bare for å kunne vise fingeren til en bilist som kjører for fort, for nå er det bare "Han har vel dårlig tid stakkars, heldig jeg er som slipper å stresse" Nei altså. Flott og være blid og positiv altså, men det går utover livet i praksiss. Min alt-ordner-seg innstilling kan fort slå sprekker når eksamens helvete begynner om 2 uker, og jeg ikke har være realist eller enda bedre pessimist (gunstig før eksamen for da leser jeg jo) men rosa sky "det går som det går" innstilling... sånn da puh, ferdig å skrive går å baker. må ha kake nå.. og positive meg sier at et par bilringer er bare så sunt og flott atte Det heter ikke bilring det heter blondekant!
Anne-B. Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 Bare vent til han viser sitt sanne jeg og drikker opp all julebrusen fra første smaking før jul, og ikke sparte til deg mens du var på øvelse.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 Takk takk god helg tilbake ja kanskje det har litt å gjøre med forelskelsen også ja, kan ikke bare skylde på hormonell opptur Blondekant sier du? Jaha, joa ser den, det han noe fint sølvaktig strekmønster på seg så det kan gå Hvem viser sitt sanne jeg? Anne-B har mannen drukket julebrusen din? Da skjønner jeg du ikke er blid. mr moore er flere timer unna så det kan umulig ødelegge min kveld/helg. Jeg er jo så fordømt blid så jeg unner han brusen nå som har holder på å slutte å røyke etter han møtte meg akk og sukk og ve.. Kaken ble god, er litt igjen om noen ønsker en bit eller to
Studine mevik Skrevet 9. november 2012 #7 Skrevet 9. november 2012 Du kan få litt pms av meg, da tenker jeg du blir dratt ned på jorda igjen
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 9. november 2012 #8 Skrevet 9. november 2012 Du kan få litt pms av meg, da tenker jeg du blir dratt ned på jorda igjen Ja takk =) Egentlgi burde jeg være sur nå for jeg er ofte litt kranky når jeg har mensen, men ikke nå nei =) Søvn trenger jeg heller nesten ikke... Rare greier.. Forelskelse gjør vondt du liksom! Det er digg da! Eneste er jo dette at jeg er tidenes mest irriterende person. Håper det går over neste uken så ikke alle på dib julebordet tror jeg kun lever på lykkepiller og kokain.. Så ja takk litt pms er ikke å forakte
Studine mevik Skrevet 9. november 2012 #9 Skrevet 9. november 2012 Da sender jeg over båe pms og en god dose stress
Anne-B. Skrevet 10. november 2012 #10 Skrevet 10. november 2012 Takk takk god helg tilbake ja kanskje det har litt å gjøre med forelskelsen også ja, kan ikke bare skylde på hormonell opptur Blondekant sier du? Jaha, joa ser den, det han noe fint sølvaktig strekmønster på seg så det kan gå Hvem viser sitt sanne jeg? Anne-B har mannen drukket julebrusen din? Da skjønner jeg du ikke er blid. mr moore er flere timer unna så det kan umulig ødelegge min kveld/helg. Jeg er jo så fordømt blid så jeg unner han brusen nå som har holder på å slutte å røyke etter han møtte meg akk og sukk og ve.. Kaken ble god, er litt igjen om noen ønsker en bit eller to Ja, vi pleier alltid å dele en flaske julebrus når den kommer i butikken, men i år fikk jeg ikke være med.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 10. november 2012 #11 Skrevet 10. november 2012 Takk takk god helg tilbake ja kanskje det har litt å gjøre med forelskelsen også ja, kan ikke bare skylde på hormonell opptur Blondekant sier du? Jaha, joa ser den, det han noe fint sølvaktig strekmønster på seg så det kan gå Hvem viser sitt sanne jeg? Anne-B har mannen drukket julebrusen din? Da skjønner jeg du ikke er blid. mr moore er flere timer unna så det kan umulig ødelegge min kveld/helg. Jeg er jo så fordømt blid så jeg unner han brusen nå som har holder på å slutte å røyke etter han møtte meg akk og sukk og ve.. Kaken ble god, er litt igjen om noen ønsker en bit eller to Ja, vi pleier alltid å dele en flaske julebrus når den kommer i butikken, men i år fikk jeg ikke være med. Teite mannen, jeg hadde foreslått skilsmisse før, men nå anbefaler je de heller å kjøpe tre ne du får to og han en
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. november 2012 #12 Skrevet 10. november 2012 Hahaha, nå trodde jeg nesten det var graviditetstesten du snakket om! Bilring, blondekant, fittepose (som jeg hørte Cess fra Torsdag Kveld fra Nydalen referer til det som igår)- det er jo bare sjarmerende. På alle andre enn meg!
Anne-B. Skrevet 10. november 2012 #14 Skrevet 10. november 2012 Takk takk god helg tilbake ja kanskje det har litt å gjøre med forelskelsen også ja, kan ikke bare skylde på hormonell opptur Blondekant sier du? Jaha, joa ser den, det han noe fint sølvaktig strekmønster på seg så det kan gå Hvem viser sitt sanne jeg? Anne-B har mannen drukket julebrusen din? Da skjønner jeg du ikke er blid. mr moore er flere timer unna så det kan umulig ødelegge min kveld/helg. Jeg er jo så fordømt blid så jeg unner han brusen nå som har holder på å slutte å røyke etter han møtte meg akk og sukk og ve.. Kaken ble god, er litt igjen om noen ønsker en bit eller to Ja, vi pleier alltid å dele en flaske julebrus når den kommer i butikken, men i år fikk jeg ikke være med. Teite mannen, jeg hadde foreslått skilsmisse før, men nå anbefaler je de heller å kjøpe tre ne du får to og han en Bra forslag! Javisst, kan da kjøpe min egen julebrus om det skal være sånn, det er da såvisst ikke det der står på. Høres forresten deilig ut å være irriterende happy.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. november 2012 #15 Skrevet 11. november 2012 Fittepose??????? Haha, jah, den fine lille pølsa mange damer har, og som med alderen da blir hengende over nettopp- jah... Derav navnet "fittepose".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå