Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Hun som har ei jente som heter Cecilaya (usikker på stavemåten ) Noe så ansvarsløst skal du lete lenge etter tror jeg! Litt usikker på hva barnevernets grunn var til at hun fikk beholde ungen sin, jeg. Anonym poster: 0c5191ec79a163e0f13ae25956f8371a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Jeg har ikke fulgt med så mye, men sett litt nå og da.. Fikk med meg at hun måtte på mødrehjem.. Men hva har hun gjort? Så "helt ok" det jeg fikk med meg.. Men skinnet kan bedra, hun Stine ble jo tiltalt for å ha ristet ungen sin så den ble skadet!! Anonym poster: f62d450e597b9be9819c13ea79298e5e
Appelsindyret Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 ja for ikke å snakke om hun Natasha som er gravid og har en liten gutt på 2 år som har astma. Hun skulle prøve å slutte å røyke da, men sprakk vel etter 2 time eller noe :S
Gulosten™ Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 ja for ikke å snakke om hun Natasha som er gravid og har en liten gutt på 2 år som har astma. Hun skulle prøve å slutte å røyke da, men sprakk vel etter 2 time eller noe :S Har lyst til å reise til Danmark og filleriste drittkjerringa, fysjom!
Major HotLips Houlihan Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 Så litt på det, fikk helt vondt i magen av den lille jenta
IHHE Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 Ja de danske unge mødrene er jammen noe for seg selv.. Eneste som jeg trodde var "normal" var jo hun Stine, men det stemte tydeligvis ikke.. De norge mødrene er jo prakteksemplarer i forhold til disse.. Har blitt ganske frustrert når jeg har sittet å sett på det, men kan liksom ikke la vær heller da
silje1989 Skrevet 9. november 2012 #8 Skrevet 9. november 2012 Hun blir fratatt ungen. Men så fikk hu ungen tilbake igjen.. når ungen var 4 år eller no ? Dette er vel fra 2008 ellerno.. Så når hu stod der med røyken helt oppi ansiktet til ungen.. neii fy faen...
2blå1rosa Skrevet 9. november 2012 #9 Skrevet 9. november 2012 Har forstått det slik at det er veldig vanlig og røyke med barn i magen, atme barn, på soverommet der barn sover.. Atme middagsbordet osv.. Blir helt rystet..
løvebrøl Skrevet 9. november 2012 #10 Skrevet 9. november 2012 hvorfor ble barnevernet innblandet? he ikke fått med meg så mye av det.
silje1989 Skrevet 9. november 2012 #11 Skrevet 9. november 2012 hvorfor ble barnevernet innblandet? he ikke fått med meg så mye av det. Var vel noe med at hu var så aggresiv og sånn, så komunen ville se om hu var istand til å ta vare på barnet sitt.. husker ikke alt jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #12 Skrevet 9. november 2012 Stine ja, huff hun var også den eneste jeg tenkte var den mest normale og en flott mor, så viste det seg jo at hun var det desidert verste.... Heier også på de norske unge mødrene!! Anonym poster: 64e2fa2fa5226b9081da8a6eac6a9791
2_små_og_flere_grå Skrevet 9. november 2012 #13 Skrevet 9. november 2012 http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-moedre.aspx Her står det litt om noen av de som har vært med.. har ikke sett gjennom hvor mange av de man finner der ennå..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #14 Skrevet 9. november 2012 Stine ble ikke dømt for mishandlingen. Det ble ikke rettssak heller. Anonym poster: 95f303cf6d8b9253e797ef66b370b8b4
marsgutt 2013 Skrevet 9. november 2012 #15 Skrevet 9. november 2012 stine har jo også fått tilbake datteren, men ikke sønnen. De hadde ikke noe beviss for at det var hun som hadde ristet barnet. kan jo være barnefar også. Jeg liker henne jeg så vil ikke tro at hun har gjort det. litt naivt vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #16 Skrevet 9. november 2012 Stine er liksm ikke helt typen. Synes heller han Benno virker skikkelig kald og ufølsom. Anonym poster: 1faaaa625729dce34ed39e46e77635e1 Anonym poster: 1faaaa625729dce34ed39e46e77635e1
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #17 Skrevet 9. november 2012 Stine virker jo så omsorgsfull og som en som setter barna først.. Jeg tror ikke hun har gjort dette (kan jo aldri vite det sikkert), hvis hun har gjort det er det vel pga fødselsdepresjonen og søvnmangel, altså at det har rablet for henne i øyeblikket. Men jeg får meg ikke til å tro det om henne! Synes det er så trist å se på den lille søte gutten når jeg vet at han endte opp med hjerneskade få mnd senere:( Anonym poster: a5514123de1c155b3a1089f9992abc9b
Appelsindyret Skrevet 10. november 2012 #18 Skrevet 10. november 2012 Stine virker jo så omsorgsfull og som en som setter barna først.. Jeg tror ikke hun har gjort dette (kan jo aldri vite det sikkert), hvis hun har gjort det er det vel pga fødselsdepresjonen og søvnmangel, altså at det har rablet for henne i øyeblikket. Men jeg får meg ikke til å tro det om henne! Synes det er så trist å se på den lille søte gutten når jeg vet at han endte opp med hjerneskade få mnd senere:( Anonym poster: a5514123de1c155b3a1089f9992abc9b ja samme her, grusomt å se den lille babyen som er så frisk å fin nå når man vet at han snart blir hjerneskadet. Blir så sint av sånne ting at jeg nesten ikke kan få sagt det!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #19 Skrevet 10. november 2012 Jeg er usikker på om babyen har blitt ristet i det hele tatt. Har fulgt med på serien og babyen fikk pusteproblemer et par timer etter fødsel og de måtte på nyfødt intensiv. Leste en artikkel om saken til Stine og der sto det at sønnen ble innlagt pga store pusteproblemer. Hva om dette har medført til at hjerneskaden har oppstått? Det bør være enkelt for ekspertene på område å finne ut om skaden samsvarer med "shaken baby syndrom", og da vil jeg også tro at det ville blitt en rettsak og dom i saken. Anonym poster: 8cc0e21ec1f398a8e1ebb8b802510fcb
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #20 Skrevet 10. november 2012 Det viste seg jo at det er stor tvil om Benjamin faktisk ble ristet eller ikke, det er det ingen som kan si sikkert. Kusinen min er en god venninne av Stine, og hun tror av hele sitt hjerte at ikke Benjamin har blitt ristet hverken av Stine eller Benno. Selvfølgelig umulig å si sikkert, men til tross for en vanskelig fødselsdepresjon klarte Stine seg veldig bra. Det som er det jævlige her er at Stine har fått ødelagt sitt forhold til begge barna... Hun har mistet Benjamin for alltid og det tar laaang tid å bygge opp forholdet til Bella igjen, men de jobber med saken. I tillegg har hun knapt fått noe erstating etter dette enorme tapet... Det er bare så utrolig trist Anonym poster: 379ad9ccfe4f4ce1abc60da29b9ef056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå