Gå til innhold

Snart min tur! tidlig ul :)


zassy ☆

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått innkallelsen og skal på tidlig ultralyd neste uke på tirsdag, gleder meeeeg, da er jeg 8+3, spent på hvor "mye" man kan se da, håper på et bankende hjerte, kjenner jeg er litt nervøs også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk forresten tidligere ul enn ventet da jeg ble innlagt, stas å se den lille og et bankende hjerte <3

 

1.gangsprøver jeg fikk en tidlig ul ved det offentlige pga forskjellige ting/sykehistorie ved tidligere svangerskap, kommer nok til å vente til den ordinære ul nå, men er leeeenge til :)

 

Ble forresten kanskje satt tilbake en dag, men tror jeg holder på den terminen jeg har fram til ordinær ul så får vi se da om jeg blir flyttet :) Litt mer virkelig for meg nå og også for samboer da han fikk se, så herlig å se smilet hans når han så knøttet på skjermen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro Zassy:D Deilig å se den lille tenker jeg:)

 

Jeg fikk henvisning til UL på sykehuset nå pga BO i sommer.

Gleder meg til min UL på Tors:) Er litt redd og spent og. har lite symptomer synes jeg. Men må bare tenke positive tanker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til doble, håper det går bare fint, man greier å slappe litt mer av når man har sett et bankende hjerte, ihvertfall jeg. Håper for din skyld at alt er bare fint, og hvis det er det; nyyyyyt å ha lite symptomer ;) Har ei venninne som knapt merket at hun var gravid, men ut kom en frisk og fin gutt, var litt sjalu på henne kan man si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på Ultralyd idag

 

Det var fantastisk:D Så en fin liten sprellende baby. Fikk et kjempe fint bilde også:D Det var så utrolig deilig å se;) LYKKE:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble satt frem til 11 uker akkurat idag. Skulle vært 11 uker på Lør:)Det stemmer med min beregning av at jeg har 26 dagers sykluser:) Termin 7.Juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble satt frem til 11 uker akkurat idag. Skulle vært 11 uker på Lør:)Det stemmer med min beregning av at jeg har 26 dagers sykluser:) Termin 7.Juni

Jeg er også 11 uker i dag, men jeg har termin 9. juni. Så merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på ul enda Zassy?:) åh, det er bare rett og slett vidunderlig å se spiren sin med bankende hjerte!

Jeg skal på ul i uke 12, om halvannen uke ifbm. med duotest. Så dette blir nok en grundig UL ja;) Gru-gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker3gull ja er en stund siden jeg var, fantastisk å se hjertet banke, rart å tenke på hvor mye større og mer baby den er nå :) Føles leeenge å vente helt til ordinær ul nå, men har ikke noe mer grunn til å se den lille og tror ikke vi skal bestille privat, men vet jo aldri om vi ikke greier å la vær likevel :P

 

doble så fint at alt gikk bra! Så fint å bli flyttet fram også, forkorter ventetiden litt :)

 

castoslo du har vel også vært nå? Håper alt gikk fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...