Gå til innhold

Snart min tur! tidlig ul :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk forresten tidligere ul enn ventet da jeg ble innlagt, stas å se den lille og et bankende hjerte <3

1.gangsprøver jeg fikk en tidlig ul ved det offentlige pga forskjellige ting/sykehistorie ved tidligere svangerskap, kommer nok til å vente til den ordinære ul nå, men er leeeenge til :)

Ble forresten kanskje satt tilbake en dag, men tror jeg holder på den terminen jeg har fram til ordinær ul så får vi se da om jeg blir flyttet :) Litt mer virkelig for meg nå og også for samboer da han fikk se, så herlig å se smilet hans når han så knøttet på skjermen :D

Så moro Zassy:D Deilig å se den lille tenker jeg:)

Jeg fikk henvisning til UL på sykehuset nå pga BO i sommer.

Gleder meg til min UL på Tors:) Er litt redd og spent og. har lite symptomer synes jeg. Men må bare tenke positive tanker;)

Lykke til doble, håper det går bare fint, man greier å slappe litt mer av når man har sett et bankende hjerte, ihvertfall jeg. Håper for din skyld at alt er bare fint, og hvis det er det; nyyyyyt å ha lite symptomer ;) Har ei venninne som knapt merket at hun var gravid, men ut kom en frisk og fin gutt, var litt sjalu på henne kan man si ;)

Annonse

Ønsker3gull ja er en stund siden jeg var, fantastisk å se hjertet banke, rart å tenke på hvor mye større og mer baby den er nå :) Føles leeenge å vente helt til ordinær ul nå, men har ikke noe mer grunn til å se den lille og tror ikke vi skal bestille privat, men vet jo aldri om vi ikke greier å la vær likevel :P

doble så fint at alt gikk bra! Så fint å bli flyttet fram også, forkorter ventetiden litt :)

castoslo du har vel også vært nå? Håper alt gikk fint :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...