Gå til innhold

Dere som har en ex som har blitt pappa igjen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han en like god far for sine "gamle" barn som for sitt "nye"?Har tenkt en del på dette da det har vært en del farsdaghilsener i avisen o.l. En del av de tilfellene vet jeg at far har barn fra før av som ikke får samme behandling som det nye. Dette gjelder kanskje mødre også?Er det slik at når man går fra et forhold med barn og får et nytt forhold med barn så blir de "gamle" barna i skyggen??

Anonym poster: dbd299716618167741d3243b1d08db0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bf var utro da jeg var gravid (vi var samboere) og han fikk sitt andre barn 6 mnd. etter at vårt barn ble født. Jeg kastet ham ut da jeg oppdaget at han var utro og han flyttet rett inn til hun andre dama. Han hadde litt kontakt med barnet de første 6 mnd., men etter at hans andre barn kom til verden stoppet all samvær og han har ikke sett eller snakket med datteren sin siden da. Hun er nå 3 år. Han ringer aldri, kommer aldri innom, ingen bursdagsgaver eller julegaver. Ingenting.

Jeg vet at han sier til andre at han kun har 1 barn så det virker som om han har fortrengt at hun eksisterer. Veldig trist :(

Anonym poster: 5138a967986852896fe56e2535746d90

Skrevet

Jeg har ikke barn med noen eks, og tenker ofte det samme som deg, HI, forferdelig trist! Fatter ikke hvordan en kvinne vil ha nye barn med en mann som ikke behandler de gamle barna sine skikkelig! Det hadde fått alle mine varsellamper til å blinke!

Kan jo snakke av egen erfaring da, ofte er menn litt sløve med sånne hilsener i avisen o.l. Så selv om far er oppegående, og ikke gjør forskjell, kan det hende det er en heks av en stemor som setter inn disse annonsene. Og jeg vet om mange eksempler, dessverre, hvor stemor prøver å fryse ut de "gamle" barna, og slå ring om den "nye" familien, og dermed utelukker navnene på fars særkullsbarn. Tragisk!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han har 2 nye og der stiller han opp hele tiden. Her var han ikke engang på første skoledag...

Skrevet

flere?

Anonym poster: dbd299716618167741d3243b1d08db0e

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Men den damen han har barn med sliter også, for å si det slik. Hun er veldig god mor for sin "nye", men det største barnet har rett og slett flytta ut. Så nå har de bare minstingen, for begge tenåringene er skuffa over dem. Dvs mitt barn er der annen hver helg og har det greit nå, men har også hatt noen perioder da han nekta å dra dit.

Anonym poster: 9d61fe9e1f74c46ae72707ad5c66f44e

Skrevet

min x har fått en datter siden. men han stiller allikevel opp for unga våre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...