Gå til innhold

Har dere begynt eller er ferdig med Julgavene?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne neste helg :). i helga skal jeg feire bursdagen til meg og samboer,så da går pengene :) + Farsdags gave til pappa:). Har dere begynt eller er dere ferdige? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferdig kjøpt og pakket inn, det er herlig!:D

Skrevet

Deilig da:). Synes det er mer koselig litt senere i november jeg da:). For da er det ikke så lenge til Desember :)

Skrevet

her har vi planlagt til alle voksne bortsett fra mine foreldre, noen av de planlagte er innkjøpt, andre venter på å bli kjøpt. Ungene venter vi til vi får ønskelister fra de. Forhåpentligvis får vi de nå de nærmeste to ukene. Mangler gave til mannen, aner ikke hva jeg skal kjøpe til ham, men finner forhåpentligvis noe lurt til ham og. Han påstår han er mer enn nok fornøyd med en bok, men det er jo litt kjedelig syns jeg selv om han jo elsker bøker.

Skrevet

Høres bra ut :). Blir spennende :) Ja er ikke lett og kjøpe til voksne menn, men heldigvis er samboeren min intressert i sport :)

Skrevet

Har fått unna 9 gaver, og har vel ca 30 igjen. :) Blir vel i hvertfall 10 stk på mandag. Da skal jeg på shopping med moren min.

Skrevet

Har handlet 18 og har 30 igjen, føler jeg er godt igang, og koser meg uten å stresse med å handle gaver, tenkt å starte å pakke inn litt nå i helga :-)

Vet hva jeg/vi skal kjøpe til en god del av de som er igjen!

Husker ikke sist jeg har gledet meg så mye til jul, gleder meg til advent kos og pynting, baking og mere shopping :-D

Skrevet

Her er det "bare" 12 som skal handles, da har vi dekket foreldre, søsken, nieser og nevøer + noen gamletanter. Gubben får ansvaret for å finne til meg, resten er det som regel jeg som kjøper etter at vi har sittet hjemme først og skrevet liste og blitt enige om hva hver enkelt skal få.

Skrevet

Høres bra ut :). Har vel ca 40-50 gaver :) er kun 20 av dem som kan koste mellom 300-500 :)

Skrevet

40-50 gaver? har folk så store familier? eller kjøper dere til alt av venner også?

Skrevet

Har en stor familie ja, og kjøper til en del venner og deres barn :)

Skrevet

Her har jeg kjøpt inn en del i løpet av året, og så hadde jeg en ganske stor bestilling på flust.no for et par måneder siden når det var salg er. Har gaver til de fleste nå, men mangler noen barn. Må bare finne ut hva de ønsker seg først. Med termin 4. desember er det greit å ha gavene i boks.

Skrevet

Nesten ferdig :D

Skal en tur ut idag og, så satser på å bare ha igjen 1 eller 2 etter i dag :)

Skrevet

jeg har handlet inn noen men prøver å få min samboer til å være med meg en dag slik at vi kan handle resten sammen siden nå begynner jeg å blir ganske stor og klarer ikke å gå så langt lengre.men han skjønner ingenting at jeg vil ha litt hjelp....

Skrevet

40-50 gaver? har folk så store familier? eller kjøper dere til alt av venner også?

Har stor familie ja, så de fleste er til familie, og noen blir til venner/guforeldre med barn.

Skrevet

Ja forstår det er deillig og være ferdig da når du har termin den 4 Desember :). Du må si til han du ønsker hjelp:) Synes det er deilig og handle alene jeg,så slipper jeg maset om og bli ferdig :). Så bra mange nesten er ferdig alt da:) Går nok ganske fort når jeg først begynner til helga tenker jeg :)

Skrevet

Mangler 1 liten gave!

:) Deilig å være ferdig, men litt trist også, synes det er kos å pakke inn julegaver, hehe. Nå må jeg ha dem her en mnds tid.

Skrevet

Så bra da:). Synes det er mer kos og handle midten av November og begynnelsen av Desember :). Men sikkert godt og bli ferdig også :)

Skrevet

har begynt så smått, listene er klare da, så handler litt om gangen når jeg er i sentrum. men pakkingen sparer jeg til håndball em begynner. det er fast tradisjon. julepapir, bånd, kort og gaver over hele spisestuebordet og håndballkamp på full guffe :D herlig tradisjon.

Skrevet

Det er nok en fin Tardisjon ja :)

Skrevet

Mangler 3 presanger, hvor 2 av dem er til våre barn. Så det går nok fort unna etter mini er født :)

Skrevet

Det er ikke mange :) Ja gjør nok det :) Når har du termin,hvis jeg kan spørre?=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...