Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Fordi jeg er så sliten. Null energi og spesielt etter ekstra tøffe dager er jeg helt ekstrem til å snoke i skapet. Liker nok følelsen av full magesekk også. Spiser alt fra snop til ekstra brødskiver...Overspiser ikke ekstremt, type fråtsing. Er litt mer type lørdag hele uka:( Hvordan klare å slutte? Noen som har vært der og klart å snu? Anonym poster: fba6696289a9068c3ae50644c8fad2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå