Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Er det gjæren dere er bekymret for eller er det en annen grunn til at dere spiser knekkebrød eller at det er færre kalorier i et knekkebrød enn i en skive brød? Jeg blir rett og slett ikke mett av et knekkebrød. Jeg må minst spise 3 for å føle meg like mett som etter en skive grovbrød. Hvorfor spiser dere knekkebrød. Anonym poster: 60ee822aeb915094432a4293b4c3d78c
*Miss Flua* Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Jeg spiser knekkebrød pga kaloriene. Spiser 2 knekkebrød til ett måltid. Men nå er jeg på slankern og prøver å være litt bevisst med hva jeg putter i meg
Elsker livet Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Sikkert fordi det er tørrere og vanskeligere å få ned. Da har man gjerne ikke ork til å spise flere enn at man ikke går sulten.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Det er færre kalorier og færre raske karbohydrater. De fleste knekkebrød er helt uten hvitt hvetemel, noe en bør spise minst mulig av på slankeren, og om man bytter ut to skiver med to knekkebrød er det garantert færre kalorier. Men det er ikke farlig å spise grovbrød på slankeren altså, bare begrens mengden. Anonym poster: 191d4dee5dffb2ecfb297270e9286d28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå