Gå til innhold

Hva slags fyll elsker du på PIZZA???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags fyll synes du er aller best?

Anonym poster: 5632cd1ca701d043d4a8c8ee51795150

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttdeig/pepperoni eller biff :D

Skrevet

Kylling, Mais, Ananas, Extra ost, Paprika og Løk :)

Skrevet

Peperoni, strandaskinke, corizzio, oliven, skinke, biffkjøtt, mozarella og cheddar, tomat, hvitløk.. Alt etter hvilken pizza. Er glad i litt italienske smaker.

Skrevet

På hjemmelaget pizza med det på tynn bunn, ketchup, kjøttdeig, ost.

På hjemmelaget pizza med tykk bunn er det hjemmelaget kjøttdeigblanding, ost, ev litt bacon, makaroni og ost. (Noen ganger også tortilla cheese chips og enda mer ost oppå).

På restaurantpizza liker jeg godt biff eller skinke og kjøttdeig eller kebabpizza :D

Skrevet

Bacon, kylling, biff... mmmmmh.... Og selvfølgelig paprika!

Eventuelt kjøttboller, pepperoni... Helst alt samtidig!

Jøsses, må si gravidmagen min er sulten idag! Tror det jaggu det blir pizza her idag, ja ;)

Anonym poster: ed4b996da3ecf674e2da878ebf766ae5

Skrevet
På hjemmelaget pizza med det på tynn bunn, ketchup, kjøttdeig, ost. På hjemmelaget pizza med tykk bunn er det hjemmelaget kjøttdeigblanding, ost, ev litt bacon, makaroni og ost. (Noen ganger også tortilla cheese chips og enda mer ost oppå). På restaurantpizza liker jeg godt biff eller skinke og kjøttdeig eller kebabpizza :D

Mmmmm, du liker det variert skjønner jeg. Hehe :D

Skrevet
Bacon, kylling, biff... mmmmmh.... Og selvfølgelig paprika! Eventuelt kjøttboller, pepperoni... Helst alt samtidig! Jøsses, må si gravidmagen min er sulten idag! Tror det jaggu det blir pizza her idag, ja ;)Anonym poster: ed4b996da3ecf674e2da878ebf766ae5

Vi er flere.. Fikk lyst å fråtse i pizza nå.....

Skrevet

Spekeskinke, ruccola(type Parma i restaurantvesjonen)

Blåmuggost er nam nam!

Klassikerne skinke og ananas eller pepperoni og ananas.

Tomatsaus og gjerne mye ost...

Anonym poster: 5816b227cee9853cb92eb7b860a771f8

Skrevet
På hjemmelaget pizza med det på tynn bunn, ketchup, kjøttdeig, ost. På hjemmelaget pizza med tykk bunn er det hjemmelaget kjøttdeigblanding, ost, ev litt bacon, makaroni og ost. (Noen ganger også tortilla cheese chips og enda mer ost oppå). På restaurantpizza liker jeg godt biff eller skinke og kjøttdeig eller kebabpizza :D

Mmmmm, du liker det variert skjønner jeg. Hehe :D

Jeg er så kresen at jeg må variere mellom det lille jeg liker hehe :D

Skrevet

mozzarella, kjøttdeig, peperoni, skinke, champinjong, paprika, ananas, tomat, jalapenos, mais og rødløk.

Skrevet

Hjemmelaget pizzasaus med cajun marinert kylling, mais og alt for mye ost!:)

Skrevet

Likar chorizo betre enn pepperoni på, ikkje akkurat autentisk men...

Elles er eg fan av minimalisme når det gjeld pizza, berre eit par toppingar er betre enn full pakke..

Skrevet

Smørstekt champingon, kylling, ananas, fetaost, hjemmelaga pizzasaus, hvitløk og ruccola... namm..

Åh, nå fristet jeg meg selv, fikk sinnsykt lyst på pizza...

Skrevet

Denne må dere prøve, den er FANTASTISK:

Kok opp fløte med hakket purre og skinkebiter til den tykner. Krydre med salt/pepper/oregano. Ha på ost.

Skrevet

Tomatsaus, buffalo mozarella, Parma skinke og rucola:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...