Gå til innhold

I dag har jeg spist...

Anbefalte innlegg

Skrevet

To brødskiver til frokost med Vita hjertgod smør og roasbeef.

En brødskive med smør og egg til Lunch.

Også skal jeg spise en stor porsjon lasagne til middag/kvelds.

Er dette lite eller mye om jeg slanker meg? Ja, jeg vet jeg burde spise oftere, droppe smørrer, mere variert... Men er det lite eller mye kalorimessig? Beveger meg lite/moderat.

Anonym poster: 579c91e7a58e5b162cd9d6f19b3ca759

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

meld deg inn på greteroede.no (gratis) og så registrerer du maten du spiser der.

Da ser du hvordan du ligger an!

Skrevet

Spørs hvor mye lasagne du spiser, om det er med baguetter ved siden av, og om det er salat med dressing på. Hadde jeg vært deg (eller rettere sagt, jeg ER deg, for jeg slanker meg selv), hadde jeg spist halvparten avdet du egentlig vil spise av middagen, og tatt et knekkebrød eller frukt til kvelds. Jeg spiser middag av asjett for å passe på inntaket, og har byttet ut brød med knekkebrød. Innimellom drikker jeg shake eller spiser bar, og har gått ned 19 kg på ett år. Lykke til:)

Skrevet

Jeg hadde nok halvert middagen og heller spist noe lite til kvelds. Jeg bruker også frokost tallerk til middagen for å unngå å ta for masse. Men av en eller annen grunn blir jeg så fort mett til middag.. Det er vel fordi resten av måltidene mine er så små :P

Det er nokså masse kalorier i skiver også, så kanskje du burde bytte ut skiver med noe annet noen ganger?

Skrevet

Glemte å si...jeg trener ikke!

Du driver litt likt meg da, bare jeg har gått ned over 22 kilo - på 2 1/2 år hehe :) Litt ned og litt opp igjen :o

Jeg trener heller ikke lenger pga helsa og drikker en del noka shake.

Skrevet

diett.no er gratis

Helt umulig å si, uten å vege lasagne og legge inn i dagboka. Men høres egentlig bra ut.

Middager er "skumle" Det er der kcal ligger.

Lykke til med slankinga. :)

Skrevet

Hehe...tar et par uker med noka shake til frokost og lunsj nå, fordi jeg har stått bom stille en stund. Har et par kg igjen som jeg vil bli kvitt. Jeg trener ikke fordi jeg er lat. Enkelt og greit! Har hatt problemer med bekkenet etter to graviditeter, men det er bedre nå, så ingen unnskyldning lenger;) Må vel ta meg selv i nakken snart, for det som er igjen må strammes opp!

Skrevet

Jeg synes det hørtes lite ut, men vet ikke hva som er riktig for deg. 2 mellom måltider er lurt. Eks frykt+yoghurt/skyr. Eller ett knekkebrød. Slik at du ikke blir altfor sulten til neste måltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...