Popelko Skrevet 9. november 2012 #26 Skrevet 9. november 2012 Pepperbiff med fløtegratinerte poteter og masse anna godt :-)
Gjøkeredet③ Skrevet 9. november 2012 #27 Skrevet 9. november 2012 Jeg svarer dette hver fredag merker jeg.. Sushi <3
Martin+Mamma Skrevet 9. november 2012 #28 Skrevet 9. november 2012 vi skal også ha lasagne, men det blir til senkveld. elgkarbonader og ertestuing nå.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. november 2012 #29 Skrevet 9. november 2012 Marinert kylling (lår og vinger) med hjemmelaget pomfrits, blomkål og brocoli grateng og saus
Ennai Skrevet 9. november 2012 #30 Skrevet 9. november 2012 Blir helt enkelt sodd i dag, et eller annet godt i morgen og far bestemmer på søndag.. er helt håpløs på de middagsgreiene for å være ælig..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. november 2012 #32 Skrevet 9. november 2012 Pepperbiff med fløtegratinerte poteter og masse anna godt :-) Det blirdet her i morgen Og på søndag blir det hjemmelaget pizza <3 Gooode middager på helg, vel.. Ekstra gode, for er god middag hver dag hehe
Bananen Skrevet 9. november 2012 Forfatter #34 Skrevet 9. november 2012 Takk for masse gode tips) Da endte jeg opp på ostegratinerte nachos, muligens med bakt potet til;) Bakt potet med taco er kjempegodt, så da tipper jeg det er det med nachos og;) God middag ikveld, for dere som skal spise sent som oss
Nettie+jentungen Skrevet 9. november 2012 #36 Skrevet 9. november 2012 Skulle stå: Pizza.. orker ikke å finne på noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå