Gå til innhold

Sjekk ut pappabloggen ungpappa.blogg.no


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk ut pappabloggen min.

Der vil jeg skrive om meg om mine 3 fantastiske barn.

 

ungpappa.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Morsomt med en pappablogg, men har et lite tips :)

Når man er litt trøtt og sliten (slik som jeg er nå!), så er det utrolig slitsomt å lese med de fargene du har valgt.

Skrevet

Sier meg enig med 'Kira bjeffer', slitsomt å lese med de fargene. Velg heller lys bakgrunnsfarge :)

Skrevet

Det skal jeg vurdere

Skrevet

Ikke så veldig mye interessant altså. Jeg trodde det skulle handle om noe problemstillinger ang dette med å være ung pappa. Men i stedenfor handler det om når dere sto opp, hva dere har gjort som en familie og tilslutt hva dere hadde til middag?

 

Dette er sikkert en morsom blogg å følge med for de som kjenner dere (familie og venner). Men for meg som ikke aner hvem du eller din familie er, var det totalt uinteressant.

Skrevet

Foreløbig har det handlet mest om det. Men i lengden vil det nok handle litt om problemstillinger som ung pappa også.

 

Har tross alt bare blogget i 4 dager og siden dette er de første 4 dagene av pappapermisjonen så har vi bare vært hjemme. Vil nok møte på noen problemstillinger iløpet av pappapermisjonen!

Skrevet

blir sikkert kos for bestefar og mommo å lese om når dere sto opp, hva dere handlet på lagunen og hva det blev til middag men for oss andre..nja not so much

Skrevet

Foreløbig har det handlet mest om det. Men i lengden vil det nok handle litt om problemstillinger som ung pappa også.

 

Har tross alt bare blogget i 4 dager og siden dette er de første 4 dagene av pappapermisjonen så har vi bare vært hjemme. Vil nok møte på noen problemstillinger iløpet av pappapermisjonen!

 

Etterhvert? Selv om du bare har blogget i fire dager burde du tatt opp problemstillinga for lenge siden syns nå jeg. Bloggen din heter jo tross alt "ung pappa", og ikke pappa i permisjon ;)

Skrevet

Foreløbig har det handlet mest om det. Men i lengden vil det nok handle litt om problemstillinger som ung pappa også.

 

Har tross alt bare blogget i 4 dager og siden dette er de første 4 dagene av pappapermisjonen så har vi bare vært hjemme. Vil nok møte på noen problemstillinger iløpet av pappapermisjonen!

 

Etterhvert? Selv om du bare har blogget i fire dager burde du tatt opp problemstillinga for lenge siden syns nå jeg. Bloggen din heter jo tross alt "ung pappa", og ikke pappa i permisjon ;)

 

Grunnen for at den heter det er at det er jo nettopp det jeg er.

Men hovedtingen jeg blogger om er trossalt pappapermisjonen

Skrevet

Sorry, men dette er bare interessant for de som kjenner dere.

  • 2 uker senere...
Skrevet

Må nok mer "drama" eller problemer/sykdom av noe slag til for at andre enn venner og familie skal være interessert i denne bloggen. Men hvorfor heter den ungpappa? Du er jo ikke så ung nå mer ;) Trodde den handlet om en 17-18årig pappa ;)

Skrevet

Må nok mer "drama" eller problemer/sykdom av noe slag til for at andre enn venner og familie skal være interessert i denne bloggen. Men hvorfor heter den ungpappa? Du er jo ikke så ung nå mer ;) Trodde den handlet om en 17-18årig pappa ;)

 

Føler meg fremdeles ganske ung. Er iallefall en ganske ung 3 barnsfar.

 

3 uker er over:

http://ungpappa.blogg.no/1354130758_3_uker_over__tiden_gr.html

Skrevet

Hvorfor pusher du denne her når du får så mange tilbakemeldinger på at det er uinteressant for ukjente mennesker? Merkelig å ha et sånt behov for å utlevere seg selv og sin familie...

Skrevet

Får veldig mange positive tilbakemeldinger også, der har gjerne ikke kommentert her. Men har fått både meldinger her og kommentarer på bloggen.

 

Som sagt så trenger ikke de som ikke er innteresert i å lese.

 

Men vil ikke akkurat si jeg pusher så veldig på. Gikk over 1 uke fra jeg la ut forrige link til jeg la ut igjen. Så la jeg ut en ny link uken etter siden jeg svarte på et innlegg og fant det naturlig å da dele den dagens blogg også.

 

Kan ikke helt forså at det skal plage deg at jeg legger ut noen linker i ny og ne. Du trenger ikke å lese fordi om

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...