ungpappa.blogg.no Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Sjekk ut pappabloggen min. Der vil jeg skrive om meg om mine 3 fantastiske barn. ungpappa.blogg.no
ungpappa.blogg.no Skrevet 9. november 2012 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2012 Nytt innlegg: http://ungpappa.blogg.no/1352500420_planleggingsdagen.html
ungpappa.blogg.no Skrevet 10. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2012 Dag 3 av pappapermisjonen: http://ungpappa.blogg.no/1352577447_den_store_lete_dagen.html
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Morsomt med en pappablogg, men har et lite tips Når man er litt trøtt og sliten (slik som jeg er nå!), så er det utrolig slitsomt å lese med de fargene du har valgt.
lowe+spire Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 Sier meg enig med 'Kira bjeffer', slitsomt å lese med de fargene. Velg heller lys bakgrunnsfarge
ungpappa.blogg.no Skrevet 12. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2012 Det skal jeg vurdere
Kliko Skrevet 12. november 2012 #7 Skrevet 12. november 2012 Ikke så veldig mye interessant altså. Jeg trodde det skulle handle om noe problemstillinger ang dette med å være ung pappa. Men i stedenfor handler det om når dere sto opp, hva dere har gjort som en familie og tilslutt hva dere hadde til middag? Dette er sikkert en morsom blogg å følge med for de som kjenner dere (familie og venner). Men for meg som ikke aner hvem du eller din familie er, var det totalt uinteressant.
ungpappa.blogg.no Skrevet 12. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 12. november 2012 Foreløbig har det handlet mest om det. Men i lengden vil det nok handle litt om problemstillinger som ung pappa også. Har tross alt bare blogget i 4 dager og siden dette er de første 4 dagene av pappapermisjonen så har vi bare vært hjemme. Vil nok møte på noen problemstillinger iløpet av pappapermisjonen!
KoneTilMannenMin Skrevet 12. november 2012 #9 Skrevet 12. november 2012 blir sikkert kos for bestefar og mommo å lese om når dere sto opp, hva dere handlet på lagunen og hva det blev til middag men for oss andre..nja not so much
Kliko Skrevet 12. november 2012 #10 Skrevet 12. november 2012 Foreløbig har det handlet mest om det. Men i lengden vil det nok handle litt om problemstillinger som ung pappa også. Har tross alt bare blogget i 4 dager og siden dette er de første 4 dagene av pappapermisjonen så har vi bare vært hjemme. Vil nok møte på noen problemstillinger iløpet av pappapermisjonen! Etterhvert? Selv om du bare har blogget i fire dager burde du tatt opp problemstillinga for lenge siden syns nå jeg. Bloggen din heter jo tross alt "ung pappa", og ikke pappa i permisjon
ungpappa.blogg.no Skrevet 12. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 12. november 2012 Dag 5 av pappapermisjonen: http://ungpappa.blogg.no/1352757289_tidligvakten.html
ungpappa.blogg.no Skrevet 12. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 12. november 2012 Foreløbig har det handlet mest om det. Men i lengden vil det nok handle litt om problemstillinger som ung pappa også. Har tross alt bare blogget i 4 dager og siden dette er de første 4 dagene av pappapermisjonen så har vi bare vært hjemme. Vil nok møte på noen problemstillinger iløpet av pappapermisjonen! Etterhvert? Selv om du bare har blogget i fire dager burde du tatt opp problemstillinga for lenge siden syns nå jeg. Bloggen din heter jo tross alt "ung pappa", og ikke pappa i permisjon Grunnen for at den heter det er at det er jo nettopp det jeg er. Men hovedtingen jeg blogger om er trossalt pappapermisjonen
Cornelianelia Skrevet 13. november 2012 #13 Skrevet 13. november 2012 Sorry, men dette er bare interessant for de som kjenner dere.
ungpappa.blogg.no Skrevet 21. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 21. november 2012 Nytt innlegg http://ungpappa.blogg.no/1353534037_2_uker_av_permen_ferd.html Dere som ikke vil lese skal selvsagt slippe!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. november 2012 #15 Skrevet 23. november 2012 Må nok mer "drama" eller problemer/sykdom av noe slag til for at andre enn venner og familie skal være interessert i denne bloggen. Men hvorfor heter den ungpappa? Du er jo ikke så ung nå mer Trodde den handlet om en 17-18årig pappa
ungpappa.blogg.no Skrevet 28. november 2012 Forfatter #16 Skrevet 28. november 2012 Må nok mer "drama" eller problemer/sykdom av noe slag til for at andre enn venner og familie skal være interessert i denne bloggen. Men hvorfor heter den ungpappa? Du er jo ikke så ung nå mer Trodde den handlet om en 17-18årig pappa Føler meg fremdeles ganske ung. Er iallefall en ganske ung 3 barnsfar. 3 uker er over: http://ungpappa.blogg.no/1354130758_3_uker_over__tiden_gr.html
Guttemor77 Skrevet 29. november 2012 #17 Skrevet 29. november 2012 Hvorfor pusher du denne her når du får så mange tilbakemeldinger på at det er uinteressant for ukjente mennesker? Merkelig å ha et sånt behov for å utlevere seg selv og sin familie...
ungpappa.blogg.no Skrevet 29. november 2012 Forfatter #18 Skrevet 29. november 2012 Får veldig mange positive tilbakemeldinger også, der har gjerne ikke kommentert her. Men har fått både meldinger her og kommentarer på bloggen. Som sagt så trenger ikke de som ikke er innteresert i å lese. Men vil ikke akkurat si jeg pusher så veldig på. Gikk over 1 uke fra jeg la ut forrige link til jeg la ut igjen. Så la jeg ut en ny link uken etter siden jeg svarte på et innlegg og fant det naturlig å da dele den dagens blogg også. Kan ikke helt forså at det skal plage deg at jeg legger ut noen linker i ny og ne. Du trenger ikke å lese fordi om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå