Gå til innhold

Flere som venter gutt i Februar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mitt første barn i Februar og var på 3D den 26 Oktober, der lå en liten Emil Mathias

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi venter vårt første barn i februar, har termin den tredje. Var på 3D ul i dag faktisk, og fikk bekreftet det vi visste fra før, at det var en liten guttebass. :)

Skrevet

Gratulerer med gutten :). Vi har termin samme dag vi da :).

Skrevet

Hehehe, moro! :) Blir spennende å se om vi får før eller etter. Håper på februarbarn, men når slutten nærmer seg, så bryr jeg meg nok fint lite om akkurat det..... :)

Skrevet

Ja er det :). Ja blir spennende :) Ja tror vi kanskje ikke bryr oss så mye om det på slutten,sikker lei da :)

Skrevet

vente nr 3 den 17 feb. som viste seg å være en gutt på ul :)

etter to jenter blir det artig med en liten gutt :)

Skrevet

Venter gutt 5 februar :) å etter utallige ultralyder så er det ikke tvil om kjønnet ;)

Skrevet

Så morsomt :) Gratulerer :)

Skrevet

Camilla : Oi så heldig du er da:) Ja forstår det er gøy med en liten gutt da ja :)

Skrevet

Vi venter vårt første barn, en gutt, 25 februar :-)

Skrevet

Så kos :). Blir en fin tid det :)

Skrevet

Vi venter en liten gutt, har termin 20 februar :)

Skrevet

Koselig da:) Litt senere enn meg da.

Skrevet

Vi venter første den 27.feb. Ul viste gutt, skal på 3D nå til torsdagen, spent på om det fortsatt er gutt:)

Skrevet

Så koselig :) Ja blir spennenede og se :). Var ingen tvil om jeg ventet gutt i alle fall:) Det var synlig :)

Skrevet

Vi håper på å få tatt 3D ultralyd i uke 48, 49 eller 50. Håper det fortsatt er gutt! Har kjøpt mye av klærne vi trenger til han blir født. Dersom det er jente alikevel blir det nok mye lyseblått på henne i starten! :P

Skrevet

hvordan er det med navn da,har dere funnet? :) ser noen av dere har funnet...her sliter vi med å bli enig om navn...vanskelig denne gangen synes jeg :)

Skrevet

Vi har Henrik øverst på listen, så får vi se om det er det han heter når han kommer ut. :)

Skrevet

Henrik er også et kjempe kost navn da :)

Skrevet

15. februar har jeg termin med min andre gutt :)

Men hva navnet skal bli vet jeg ikke.

Vi tenkte på Ask, men jeg har blitt usikker. Mannen liker det fremdeles

Skrevet

Vi venter vår Kenan Elander den 28.februar :)

Skrevet

Så koselig med gutter :) Ask er et kos navn :). Kenan Elander har jeg aldri hørt,men var veldig spesielt og var pent :).

Skrevet

Pappaen er tyrkisk og jeg halvt svensk så da fikk vi mixa litt av alle land :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...