Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Mot magesår.. får dere noen bivirkninger osv? Anonym poster: 1442f9ac77016c81bee1f24f4d16f6ed
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 ingen? Anonym poster: 1442f9ac77016c81bee1f24f4d16f6ed
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Er ikke det noe de setter i gang fødsel med? Anonym poster: b10af9fb8a8b100bd968a03d1be98bfa Anonym poster: b10af9fb8a8b100bd968a03d1be98bfa
mrsrogaland. Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Det er det du får på sykehuset når du skal ta abort. Jeg har abbortert en gang og da fikk jeg 4stk. Det dreper jo fostret. Hva surrer du med?
Hiv o'hoi Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 man kan også bruke cytotec mot magesår. Det er jo det den opprinnelig ble laget til.. Har ikke erfaring med det..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 Har ikke noen annen erfaring med den annet enn som en abort-pille for å rydde opp etter noen MA'er. Og for dere andre som spør, Cytotec ble opprinnelig utviklet mot magesår, men man fant ut at en av bivirkningene var at kvinner som var gravide mistet barnet ved bruk av den pillen. Den blir derfor også brukt som abort pille i dag. Anonym poster: 4eaba88b5a74601a02b39ce0c094a143
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #7 Skrevet 9. november 2012 Cytotec er egentlig legemiddel mot magesår, men man fant ut av at den hadde en bivirkning... Det er derfor den nå brukes til medisinske aborter, og som igangsetting av fødsel. http://www.felleskatalogen.no/medisin/cytotec-pfizer-547762 Anonym poster: 107ff99c7548b5f0b09bbda97f7b0a12
mrsrogaland. Skrevet 10. november 2012 #8 Skrevet 10. november 2012 Beklager, da var jet jeg som surret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå