Gå til innhold

noen som bruker cytotec?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mot magesår.. får dere noen bivirkninger osv?

 

Anonym poster: 1442f9ac77016c81bee1f24f4d16f6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

 

Anonym poster: 1442f9ac77016c81bee1f24f4d16f6ed

Skrevet

Er ikke det noe de setter i gang fødsel med?

 

Anonym poster: b10af9fb8a8b100bd968a03d1be98bfa

 

Anonym poster: b10af9fb8a8b100bd968a03d1be98bfa

Skrevet

Det er det du får på sykehuset når du skal ta abort. Jeg har abbortert en gang og da fikk jeg 4stk. Det dreper jo fostret. Hva surrer du med?

Skrevet

man kan også bruke cytotec mot magesår. Det er jo det den opprinnelig ble laget til.. Har ikke erfaring med det..

Skrevet

Har ikke noen annen erfaring med den annet enn som en abort-pille for å rydde opp etter noen MA'er.

Og for dere andre som spør, Cytotec ble opprinnelig utviklet mot magesår, men man fant ut at en av bivirkningene var at kvinner som var gravide mistet barnet ved bruk av den pillen.

Den blir derfor også brukt som abort pille i dag.

 

Anonym poster: 4eaba88b5a74601a02b39ce0c094a143

Skrevet

Beklager, da var jet jeg som surret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...