Gå til innhold

Får dere hjelp?

Gjest Mor til tre hjerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere hjelp av mannen hjemme? Har 3 barn å får ikke noe hjelp hjemme av mannen. Han har fri 8 måneder i året. Jeg har en sykdom som gjør at jeg er hjemmeværende å har vondt i kroppen 24/7. Tjener deretter også. Han tjener godt, men mener jeg skal gjøre alt hjemme bl.a måke snø og hente ved. Å betale halv parten av regningene. Pluss alt det andre som har med hus og hjem å gjøre. Han kan ligge å sove til 2 på dagene mens jeg står opp med ungene i 7 tia. Får ALDRI sove ut jeg. Hvis jeg setter med i passasjersete på bilen når vi skal bort så sier han at det er ikke noe selvfølge at han skal kjøre. Han har kort lunte når det gjelder ungene også. Har nettopp vært i en krangel så jeg er kjempe lei meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke godt ut å ha det sånn... Stakkars deg!! Er vanlig at man deler på ting. Her i huset gjør nok han mest av husarbeid og måking og div. Han har mer energi enn meg rett og slett. Han tjener bedre enn meg og betaler mesteparten av alt tillogmed for min datter fra et tidligere forhold. Høres ut som jeg er bortskjemt. Vi fikk ei jente forrige uke så nå gjør han nesten alt med hu eldste også. Jeg er nok ekstra heldig men sånn som du har det kjenner jeg INGEN som har det... Uff... Håper du finner en bra mann etterhvert som kan behandle deg som en prinsesse:) For det er jo det vi er;)

Skrevet

Eh..

Hvis ikke du er kjempeglad i mannen din og han ikke har andre fantastiske egenskaper så tror jeg du får det bedre ved å skille deg slik at du ihvertfall får annenhver helg fri :-|

Dette hørtes HELT feil ut!

Og det høres ut som om det har vært slik en stund. Hvis du ikke tør å jage ham opp av sengen på morgenen eller kreve at han tar sin del av husarbeidet så virker det som om han har et godt psykisk overtak på deg.

Håper virkelig du får det bedre! På den ene eller andre måten.

Jeg gjør mesteparten av husarbeidet, men mannen vasker badene. (Jeg hater badvask) Jeg tar mesteparten av husarbeidet fordi jeg jobber mindre og har mer tid. Pluss at nå er jeg i permisjon.Han tar også oppvasken og rydder generelt.

Skrevet

Jeg er jo glad i han, men synes han er lat. Sier han skal stå opp å hjelpe meg, men da blir han sur å drar. Det går jo ut over ungene også.

• 2 uker senere...
Skrevet

Du kan jo ta kontakt med hjemmekonsulenten i deres kommune! :) Hun/han kan hjelpe deg med daglige gjøremål, få mannen din til å delta mer og gjøre ham mer bevisst på dine følelser. Hjemkonsulenten har taushetsplikt i likgrad som all annen "helse"hjelp.

Lykke til videre! Håper du klarer å snakke med mannen din og få ham til å se litt av din situasjon også!

Skrevet

Nei dette kan du ikke finne deg i!!! Ærlig talt så har dere vel valgt å få disse 3 barna sammen, ergo så er dere vel sammen om det som skal gjøres oxo.

Skrevet

Mann??? Høres mer ut som en tenåring med adferdsproblemer!

Skrevet

Nå har jeg ikke barn, men får likevel massevis av hjelp av kjæresten min! :) Han jobber på sjøen, så er hjemme litt under halve året, og da stiller han opp med en gang jeg spør. Jeg liker å gjøre alt av husarbeid selv, men er det noe jeg vil ha hjelp til så gjør han det med det samme :)

Skrevet

En sånn man kunne jeg ALDRI ha bodd sammen med, å oppføre seg på den måten tiltrekker ikke meg iallefall.

Skrevet

En sånn man kunne jeg ALDRI ha bodd sammen med, å oppføre seg på den måten tiltrekker ikke meg iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...