Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Vi bor i blokk og vet godt det kan være litt støy da.. Vi bor i 3 etg og har da.en leilighet over oss. Her driver de å hopper og roper og ler så det bokstavlig talt rister i skapene med glass her.. Dette er riktignok ikke etter kl 23 men i 19-tiden men mener fremdeles det må gå ann med normalt støynivå eller er jeg teit? I tillegg gikk jeg opp å ringte på både forleden dag og igår og da er det ingen som åpner. Er ikke det frekt når de godt vet at de er høylytte? Hørte dem supergodt når jeg sto utenfor døren dems og. Blir jeg forbanna for ingenting? Anonym poster: 17ee311344771f4a6fa15908c46911e7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Er nok lite du får gjort med det, annet enn å flytte ut på landet uten naboer. Anonym poster: 2cbc74d8bc4da7309c50a6982af40e10
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Jeg synes ikke du skal vise deg forbanna foran dem, men kanskje si til dem at dere kan høre hva dem snakker om, og at du bare vlle de skulle være bevisste på det...... Selvom dette kanskje ikke er sant. Men det ville i hvert fall fått meg til å skjerpe lydnivået! Du kan jo i samme slengen si til dem at du ikke synes særlig om at de bråker sånn. Hjelper ikke dette, ville jeg ringt politiet (vet ikke om det fungerer i en slik situasjon, men jeg ville prøvd likevel). Ring på til dem før de begynner å bråke, så det virker mer som et tilfeldig besøk. De kan vel heller ikke vite at det er deg, og ikke noen andre de kjenner?! Anonym poster: b1e0dec8b8be0bf45ca95388d75a91e0
valkyrien Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Der har du grunnen til at vi har bosatt oss langt ute på landet... Det er vanskelig å sette begrensninger på hva folk kan gjøre hos seg selv så lenge det er før 23 og etter 07.
beibilykke Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 Aaaaaahh. Har det akkurat som deg!! Men over oss er det kun en mann ( som vi vet da) an er ukrainsk og aner ingenting om sosiale ferdigheter. Hater virkelig den mannen!!!!!!! Vi skal flytte etter jul!!!!!!
Gjest marie-s Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 He he he ringe politiet fordi barn ler i 7-tiden på kvelden blir vel litt drastisk. Hadde politiet kommet på døra og sagt vi måtte være stille klokken 7 hadde jeg virkelig begynt å lure. Har dere vurdert å sjekke om det f.eks. er mulig å få et ekstra lag med lydisolasjon i taket hos dere? En del leiligheter har jo ganske god høyde så det kunne kanskje ha sjekket ut om det ville ha noen effekt om dere fikk noen ekstra lag med isolasjon på noen av rommene. Ellers så lurer jeg på om dere som klager tenker på hvordan dere selv er? Hvor høyt har dere TV'en på? Når starter dere siste vaskemaskinen? Tramper dere over gulvene?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #7 Skrevet 9. november 2012 Nå er det ikke barn som ler.. Men voksne damer bl.a.. Det er jo ikke det som var hovedpoenget. Det er jo at de helt bokstavligtalt hopper rundt som gærninger!! Og ja vi vet selv at vi ikke har mye støy fra oss.. Vaskemaskin går på dagtid og vi går som normale folk over gulvet!! Anonym poster: 17ee311344771f4a6fa15908c46911e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå