Gå til innhold

Tid har dere tenkt å handle julegaver?


Søskendrøm<3

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner den er litt vanskelig å planlegge... Men er jeg fortsatt i grei form, så tenker jeg å handle med lønninga jeg får i slutten av mnd.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme tenkte jeg! Eller, lønna kom i dag, da, så da er det ingen vits i å drøye det. Neste lønn er på termindatoen min, 12.12., så jeg svir av denne månedens forsyning på gaver og pynt:-) Er også i god form, så det bør gå greit. Men skal forsøke å holde meg unna de travle sentrene i morgen ettermiddag, for da ryker tålmodighet og humør. FÅr vel luske meg ut tidlig, da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører lettvint i år vi: Kopper med bilder av ungene fra ungene til hele slekta, og trolig gavekort fra oss - har ikke tro på at vi rekker noe kosehandel i år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handla allerede en del gaver for et par måneder siden som jeg ha liggende. Brødkurver, salt/pepperkværn, og sånne type ting. Så har jeg handlet ullklær i forskjellige størrelser til barn, bøker på salg og noen leker. Nå gjenstår bare å finne ut hvem som skal få hva, og hva som mangler. Tre uker til termin, så får vel gjennomføre den tankegangen denne uken, samt begynne å pakke inn :) Føler meg ganske greit i rute i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt i gang med gavene jeg!:) Gjenstår noen få som jeg skal kjøpe, ellers tenkte jeg at mannen skal få ta seg av resten. Jeg er dessverre ikke i så god form, og har termin julaften. Var forberedt på at det ville bli tungt i 3. trimester av erfaring, så begynte allerede i september eller oktober (husker ikke helt). Julekalenderen til ungene er faktisk i boks også, mangler bare å pakke inn. Satt faktisk og vurderte om jeg skulle begynne på det nå, men får se... Kanskje her sparer det litt til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nesten ferdig :) kjøpt alt på nettet. klarer ikke og orker ikke shoppingsenteret. kan ikke gå så mye uten å bli andpustet og uten at bekkenet sier klart og tydelig fra. pluss at det er mye fint og på tilbud på nettet, så hvorfor ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...