Gå til innhold

ohh shit... trur eg e blitt gravid :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

er snart 6 uker siden fødselen.. men har dei siste dagane vore kvalm på morgenen... pluss at eg prompa heile tida noke som var et tidlig tegn på alle dei andre 3 svangerskapa... pluss att eg har fått litt murringer der nede :o håpe de berre er inbildning ditta her... kortid kan eg eventuelt teste meg ? og kor lenge sitte hcg hormona ijenn etter fødselen ? :)

Anonym poster: 8a312f86b02fb58cd931430013489882

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh, slett ikke umulig å bli gravid igjen så tidlig, nei- Tori Spelling ble jo gravid 3 uker etter! ;) 

Skrevet

vi har vel hatt sex kansje 6 ganger 4 med kondom og 2 uten :) trur eg.. :P so ka e sjangsen likksom...off.. jaja.. då bli eg kansje 4 barnsmor da i sommer :)

Anonym poster: ac40f2d3d49b0f9972476284b28522fc

Skrevet

hadde jeg blitt gravid 6uker etter en fødsel hadde jeg begynt å grine.

googlet hcg etter fødsel og fikk opp svar fra jordmorsiri.no- hcg kan finnes i urinen så lenge som 9 uker etter fødsel.

Hun sier også at kroppen ikke produserer nok hcg til å kunne slå ut på en test etter uke 12 ( noe som er ganske individuelt har jeg forstått) så dersom du får en positiv test nå så er det høyst sannsynlig at det er en ny graviditet og ikke resthormoner.

Skrevet

Sex uten prevensjon = mulighet for å bli gravid.

Skrevet

bestillte meg nettopp tester på billigtester :) om eg er gravid skal eg ta vekk anonym knappen :P

hi

Anonym poster: ac40f2d3d49b0f9972476284b28522fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...