Februargullet2013 Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Jeg gjorde det,men visste ikke at jeg var gravid før i Juni og drakk i Mai,heldigvis virker det som den lille ikke har tatt noe skade av det, og det er veldig fint,da hadde jeg hatt dårlig samvittighet resten av livet. Drakk dere før dere visste dere var med en liten en
cindy85 Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Ja det gjorde jeg, men stoppet med en gang pos test så klart..
Februargullet2013 Skrevet 9. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2012 Det gjorde jeg også, ville aldri ha tatt alkohol i svangerskapet.
Vårbarnet med to små Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Ja, jeg var fyllesjuk den dagen jeg fant ut jeg var gravid. Har prøvd i tre år og hatt en del spontanaborter, og i sommer unnet jeg meg en skikkelig fest. DA var jeg gravid.... men nå er jeg 22+1 og alt ser bra ut med lillegutt.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 Ja, med nr 1 gjorde jeg det, for vi planla ikke å bli gravide. Var på tur med jobben og både drakk og røykte sigarer når jeg var ca 6 uker på vei, og ble så dårlig som jeg aldri har vært før. Så gikk det noen flere uker, og mensen kom ikke, og da fikk jeg forklaringen på det. Sitter her med en frisk og fin jente på 3,5 år, heldigvis. Denne gangen var det hele planlagt, så jeg har ikke drukket mellom eggløsning og mens i prøveperioden. Tok ikke sjansen, da jeg har hatt 3 spontanaborter innimellom der, og ikke ville gjøre noe som kunne sette fosteret i fare på noen måte.
Februargullet2013 Skrevet 9. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2012 Oki, er jo ikke lett og vite man er gravid da,jeg hadde mensen også i begynnelsen og det er vel ganske uvanlig har jeg hørt. Bra alt er fint med lille gutten din da . Oki det er jo bra du lykkes til slutt og bli gravid da. trist og miste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå