Turtelduen Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Barna er invitert til et hjem hvor spysyken startet på mandag. Jeg vet ikke hvor lenge de har vært spyfrie, men er likevel skeptisk til å sende dem dit i morra... Syns det var litt kjapt. Ift smitte... Men jeg er kanskje litt manisk der...?
Lille♥mitt Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Syns også det var tidlig, men er sikkert like hysterisk selv
Gjest Mentha Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Jeg ville ha ventet jeg da, men det er meg. Usikker på hvor lenge smitte kan holde seg i et hus hvor folk har vært syke, men jeg ville ha ventet og vært sikker på at ikke flere i familien blir syke.
CarmaCameleon Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Jeg har selv emetofobi, så jeg ville ha ventet minst en uke etter at alle i familien var symptomfri Viruset kan leve på overflater og lignende i èn uke etter at alle i huset er ferdig med syken
Turtelduen Skrevet 9. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2012 Ja jeg spør nå direkte hvor lenge de har vært friske. Har de vært friske i 2 døgn så ser jeg ingen grunn til å ikke la dem dra. Men hvis ikke så må de nok være hjemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå