Cinnamon4 Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Har en 1,5 åring, han krever fremdeles en flaske sånn i 24-01 tiden hver eneste natt. Det skal ikke være vann heller, for han sjekker fargen på innholdet Det har vært mye sykdom og tenner som har gjort at det har vært ekstra vanskelig å slutte med denne nattflaska. Han får en flaske i tillegg til kveldsmat før han legger seg også. På helga kan det bli en flaske til frokost foran tv med pledd - kosestund. Jeg har halvhjertet prøvd å la ham skrike, men klarer ikke. Gutten er seig som en seigmann. Gir seg ikke. På det verste har han holdt det gående i flere timer, han klarer bare ikke roe seg ned. Tips? Tenker på tenna hans, og den dårlige vanen - egentlig. Synes igrunn han er for stor til denne servicen... Har to eldre barn og det var aldri noe problem å slutte i normal tid med de, men denne sistemann her har som nevnt over vært syk (forkjølet i flere måneder etterfulgt av streptokokk i halsen) og da ble det lite/ikke noe mat på dagevis - da var varm melk redningen. Hjelp...
Februargullet2013 Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 er han 18 mnd? prøv og gi han vanlig melk,er vel ikke bedre,men gi han den kald,kanskje han gir seg da
Junibaby2011 Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Håper flere svarer her, for vi sliter med det samme.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Har en venninde som sliter med at sønnen våkner og vil ha drikke på natten nå. han har vært syk den siste tiden og fått vann om natten, i 3 dager har hun nå kun gått inn på rommet og lakt ham ned igjen og sakt at nå er det natt. har blitt en del ganger. hun pleier og ringe meg etterpå for hun vet jeg er våken uansett, for hun trenger og snakke etter noen runder, for hun føler seg jo slem. har ikke hørt noe enda og hun bruker og ringe klokken 12 så tar det som et tegn på at denne natten kansje blir bedre.hvis du skal gi ham noe så gi han melk i stede for mme. Anonym poster: 1374ad6befdb9b0b285b5d5ddf196310 Anonym poster: 1374ad6befdb9b0b285b5d5ddf196310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå