Gå til innhold

Sentimental much? Neeeida...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag når jeg henta ungene i barnehagen stod det i bøkene dems at de hadde lagd "julehemmeligheter" i dag. Jeg får helt tårer i øynene av å tenke på at de sitter der å lager julegaver til meg. Syns det er såååå søtt! Og de er bare babyene enda egentlig så de aner vel ikke at det er det de gjør engang. Kommer sikkert til å sitte å hulke hele julaften over et a4 ark med en liten prikk malt i det ene hjørnet jeg.. fordi det er så søtt, så koselig, fordi det er noe de har lagd til MEG! Helledussan <3 Flere som hoppet på sentimental-toget når de fikk unger? Hjelpes, blir litt flau over meg selv noen ganger kjenner jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og yeah! Jeg er føreren av sentimental toget jeg! Hehe, men sånn er det vel når man blir mamma:)

Skrevet

var på forestilling i dag på skolen til min datter. 1-4 klasse sang alle en sang vær og 1 sammen da de sang den siste sangen sitter jeg med tårene som triller. det var en sang om og ikke mobbe kameraten min. var så koslig og se alle ungene som sto og holdt rundt værandre og sang.

Litt hormonell og da.

satt på julaften fjor og den beste gaven var en liten skål som jeg fikk av jenta som hun hadde laget i barnehagen. noen tårer kom, blir jo så stolt :)

Skrevet

Jeg er nok ei vogn på det toget ja :P Blir også litt flau til tider over meg selv, jeg blir rørt av hver minste lille ting! Den verste var vel den gangen jeg begynte å storhulke da storesøster på 3 år kom hjem med en ødelagt blomst i fra farmoren. Hun hadde plukket og spart den til meg <3 ahh, jeg smelter av alt jeg. Aaaaaalt for sentimental..

Anonym poster: 8cc5a98098485ab167dd18a0569acadf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...