Gå til innhold

sengeknirk fra oven

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så steike lei! De som bor over oss ligger å har seg flere ganger i uka. ikke noe problem det altså, hadde det ikke vært for at senga deres knirker noe jævlig! det er en hel etg mellom vårt soverom og deres, men alikavel klarer de å vekke barnet vårt hver eneste gang! Og de har barn selv.. lurer på om de ungene våkner av spetakkelet foreldrene lager!.. Kveldens jegfårikkesovepgabråk-utblåsning (eller skal jeg heller si utløsning?) :-P

Anonym poster: 6bd8f64e4c75f2ed490588c264fbd578

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihi hjelpe meg, da må det være heftige greier! :P

Skrevet

Hjelpes... Bodde ved siden av et par en gang som riktignok ikke hadde knirkete seng, men hun hylte som en stukken gris hver gang de hadde sex, og det skar gjennom vegger og vindu (!). Slitsomt i lengden det og :P

Du får sette en liten kanne med smøreolje utenfor døra deres, kanskje de tar hintet?

Skrevet

Hehe. takk for tipset:-P er så konfliktssky at det tørr jeg nok ikke, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre egentlig. de har et godt samliv og det er vel og bra, så lenge de ikke holder hele huset våken:-P

Hi

Anonym poster: 6bd8f64e4c75f2ed490588c264fbd578

Skrevet

Det går jo ikke i lengden! Du får bare ta mot til deg og henge en lapp på døra. Si det som det er, og om de kan være så snille å ta hensyn;-)

Anonym poster: e9fe221d2b99bfbfb256ab403bd9ebdd

Skrevet

Hehe. er enten det eller at vi må flytte:-P det må vi uansett egrntlig når vi bare har kontrakt til sommeren og vi må bo i denne bygda frem til 2015.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...