Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Fikk lyst til å lage en egen tråd: Jeg sto i dusjen, svigerfar braser inn (de hadde ikke lås de nemlig). Jeg var 19 år. Og under middagen etterpå, presterer han og dunke sønnen på ryggen og si "snerten dame du har fått deg". "ehh, ja," svarte den også 19 år gamle kjæresten min. "Ja, jeg fikk et glimt av henne i dusjen i sta". Svigermor så ut som om skulle gå i taket. Kjæresten min bare "øhhh, javel. øhhhh" (igjen 19 år, hehe) Og jeg hadde vel mest lyst hjem... Og ikke nok med det, sa vi var på besøk der igjen noen år senere så klarte den samme svigerfaren å få inn på rommet vårt mens vi hadde sex (der jeg satt på toppen or rei forøvrig). Det hadde fortsatt ikke låser på noen rom... Da presterer han og si i det vi slukøret kom opp i hovedetasjen at "ER SÅ GODT OG SE AT UNGDOMMEN HAR DET FINT I LAG" Anonym poster: d26f5027d54e547c975b55f3046cc0f0
Mamma til tre gutter Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 (endret) He he fantastisk.. Svigerfar virka jo litt kul da.. Hehe... Første gang eg skulle spise middag hos svigers klarte eg å velte et stort glass med saft og ropte ut FAEN... Følte meg rimelig dum rett etterpå.. Men mine svigerforeldrene er kjempe kjekke og veldig veldig glad i dem.. Og dei tålte litt banning under middagen.. Dei kaller meg for jenta si.. He he fantastisk.. Svigerfar virka jo litt kul da.. Hehe... Første gang eg skulle spise middag hos svigersønn klarte eg å velte et stort glass med saft og ropte ut FAEN... Følte meg rimelig dum rett etterpå.. Men mine svigerforeldrene er kjempe kjekke og veldig veldig glad i dem.. Og dei tålte litt banning under middagen.. Dei kaller meg for jenta si.. Endret 8. november 2012 av Mamma til tre gutter
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 har 2.Vi skulle overaske svigermor og stefaren til mannen med besøk en gang med jenta vår. vi bor 3 timer unna så ser de ikke så ofte.Vi ringte da vi var på tur og snakket med de for og være sikkre på at de var hjemme, vell framme hadde jenta sovnet i bilen, så vi tenkte hun kunne få sove litt til og vi gikk inn, kommer inn i gangen og der springer stefaren opp trappen og svigermor inn i den andre stuen og min mann ut døren:P de hadde vist en egen liten hygge stund, jeg sto der litt sjokkert etter og sett den bare rompa til stefaren springende opp trappen og måtte bare le. De fikk kledd på seg og vi lo av det alle sammen etterpå.2 Gang. vi var til svigermor på nyttårs aften, jeg skulle ta meg en dusj før maten. på badet står det en radio på hele tiden og dusjen lager ikke mye lyd. man må stå i bade karet og dusj forhenget var ødelakt. ut av det blå kommer stefaren til mannen inn mens jeg står der og synger og har i shampo, hva han rakk og se vet jeg ikke, men i det han gikk ut døren hører jeg han le og roper, jaja da er vi vell skuls da:P Han viste ikke at jeg var i dusjen da hn kom inn og var jo unnskyldt.vi tok det hele med et smil alle sammen. Anonym poster: b894e00e8bca375cb6d0e83f18c2b3b6 Anonym poster: b894e00e8bca375cb6d0e83f18c2b3b6
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 Vi kom på overaskelsesbesøk til svigers da svigermor hadde bursdag. Hun skulle feire ett par dager senere, men vi fant ut at vi skulle ta turen innom for å helse på. I det vi ringer på og går inn døra hører vi plutselig svigerfar roper ut "åhhj, fitteeee"! De hadde fått med seg at vi dingte på, og rett etterpå kom de spurtende ned fra loftet med hver sin pulesveis Gud som jeg måtte le da vi dro der ifra. Jeg vet faktisk ikke om de er klarover at vi fikk den lille avslutningen med oss, men i ettertid har vi fått streng beskjed: om vi ønsker å komme på overaskelsesbesøk må vi komme mellom 17.30 og 20.00. Utenom disse tidene kan det være liv i heimen De virker ikke beskjedne hvertfall! Anonym poster: 74fb4f388ddf6c0f6bd5a2a1491a411c
Fiemamma Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 Hahahaha, ler så jeg rister! Denne tråden må bli lengre! Håper det er flere svigerstabber, eller egne foreldre som har driti seg ut hvis det er få med svigersflauser! Åååå guuud, FAEN-historien og ÅJJH FITTEEE kommer jeg aldri til å glemme
CaptainHindsight Skrevet 9. november 2012 #7 Skrevet 9. november 2012 Svigermor liker å dele ting. Intime ting. Det ekleste var nok den gangen hun fortalte om da mannen min hadde funnet en "ballong med majones i" under senga deres. Yay...
what a drittkjerring Skrevet 10. november 2012 #8 Skrevet 10. november 2012 Svigermor liker å dele ting. Intime ting. Det ekleste var nok den gangen hun fortalte om da mannen min hadde funnet en "ballong med majones i" under senga deres. Yay... Hahaha! Fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå