Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 I dag har jeg vært veldig deprimert og trist, uten noe spesiell grunn Har følt at ingen liker meg, alle unngår meg og at jeg er til bry for andre. Har følt meg veldig tom og ensom. Jeg får slike dager av og til, der absolutt alt er fælt Etter skolen i dag la jeg meg på sofaen og har ikke gjort noe fornuftig. Energinivået er lik null! Ikke har jeg spist mat, da matlysten er borte og ingenting har fristet. Huff, for en kjip dag Junior ble hentet av pappan sin i bhg., og skal være til ham frem til mangag. Føler meg så alene! *trist* Anonym poster: f805098d2323583e17db206911b08bc2
2blå1rosa Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Du er ikke alene om å føle det slik.. Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå