Gå til innhold

Hvilken erfaring har du av Pergotime? u/t


Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: 2a23e546231c7c630ab0d2e6058fd24a

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Trillinger som ble tvillinger:)

Skrevet

Et rent helvete her :( Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger!

Skrevet

bare godord fra meg:-) gravid på 2 av 3 kurer (mistet den første gangen)

 

 

Anonym poster: 138aa7096328a7bfcaf8f6cbe1496df0

Skrevet

Ble gravid på første kur begge gangene.

 

Før det hadde jeg 1-2 el i året kanskje.

Skrevet

Et rent helvete her sad.png Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger!

 

Hva skjedde? :/

 

Anonym poster: c9f2d067c44bee19d9d7443e99f99279

Skrevet (endret)

Et rent helvete her :( Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger!

 

Du er ikke alene om det nei, gubben min er verdens beste, han sa det var vanskelig å være glad i meg i de dagene jeg tok de. Her ble Femar redningen :D

 

 

For å svare Hi, jeg tåler lite stimuli fra hormoner. Jeg hadde smerter og humørsvingninger utav denne verden. Har pcos og massssse egg, så flere store egg var ikke greia mo for å si det sånn.

Endret av 1G+1G :D
Skrevet

Ble gravid på første forsøk med Pergotime etter at vi hadde prøvd i nesten tre år uten resultat... Husker jeg ble skikkelig kvalm av de pillene og fikk en rar, ekkel smak i munnen... Men om det var verdt det? JA!!!!!!!!!!

 

Anonym poster: d47888a24c98ac38030dacc4dc1a2bdb

Skrevet

Ingen bivirkninger :) Ble gravid på andre kuren.

Skrevet

Jeg går på de. Eneste bivirkningene jeg har merket meg er at jeg har oftere/hyppigere migreneanfall, men anfallene er milde og korte som regel.

 

Ellers blir det spennende å se om det gir resultater....

Skrevet

Et rent helvete her sad.png Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger!

 

Hva skjedde? :/

 

Anonym poster: c9f2d067c44bee19d9d7443e99f99279

 

Jeg gjennomgikk et smertehelvete uten sidestykke når jeg tok det. Hadde endo og pergoen overstimulerte eggstokkene mine. Var like før jeg ble lagt inn med smertepumpe. Dessuten spredde endoen seg fra en bitteliten flekk på ene eggstokken til å dekke hele eggstokken på 4 mnd!!! Måtte fjerne store deler av eggstokken nå i september pga det. Ille! De burde aldri ha gitt det til endopasienter!

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1352449009' post='144714035]

Et rent helvete her :( Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger!

 

Du er ikke alene om det nei, gubben min er verdens beste, han sa det var vanskelig å være glad i meg i de dagene jeg tok de. Her ble Femar redningen :D

 

 

For å svare Hi, jeg tåler lite stimuli fra hormoner. Jeg hadde smerter og humørsvingninger utav denne verden. Har pcos og massssse egg, så flere store egg var ikke greia mo for å si det sånn.

 

Samme her. Humøret var kjempefint, men fikk fullstendig panikk av de enorme smertene jeg hadde. Hadde ubehandlet endo! Herregud det var virkelig ille :( Tenker tilbake på det med gru! satt i dusjen og hylgråt og ropte etter ambulanse hver syklus jeg tok det. Fytti katta!

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1352449009' post='144714035]

Et rent helvete her :( Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger!

 

Du er ikke alene om det nei, gubben min er verdens beste, han sa det var vanskelig å være glad i meg i de dagene jeg tok de. Her ble Femar redningen :D

 

 

For å svare Hi, jeg tåler lite stimuli fra hormoner. Jeg hadde smerter og humørsvingninger utav denne verden. Har pcos og massssse egg, så flere store egg var ikke greia mo for å si det sånn.

 

Samme her. Humøret var kjempefint, men fikk fullstendig panikk av de enorme smertene jeg hadde. Hadde ubehandlet endo! Herregud det var virkelig ille :( Tenker tilbake på det med gru! satt i dusjen og hylgråt og ropte etter ambulanse hver syklus jeg tok det. Fytti katta!

 

 

Huff, har ikke endo jeg, bare enorme eggstokker som er stappfulle. Spurte om det fantes noe annet å ta for dette klarte jeg ikke en gang til. De humørsvingningene derimot var utav en annen verden. Jeg ble sykmeldt av fastlegen så jeg ikke skulle si noe som gjorde at jeg fikk sparken....

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1352536704' post='144716898]

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1352449009' post='144714035]

Et rent helvete her :( Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger!

 

Du er ikke alene om det nei, gubben min er verdens beste, han sa det var vanskelig å være glad i meg i de dagene jeg tok de. Her ble Femar redningen :D

 

 

For å svare Hi, jeg tåler lite stimuli fra hormoner. Jeg hadde smerter og humørsvingninger utav denne verden. Har pcos og massssse egg, så flere store egg var ikke greia mo for å si det sånn.

 

Samme her. Humøret var kjempefint, men fikk fullstendig panikk av de enorme smertene jeg hadde. Hadde ubehandlet endo! Herregud det var virkelig ille :( Tenker tilbake på det med gru! satt i dusjen og hylgråt og ropte etter ambulanse hver syklus jeg tok det. Fytti katta!

 

 

Huff, har ikke endo jeg, bare enorme eggstokker som er stappfulle. Spurte om det fantes noe annet å ta for dette klarte jeg ikke en gang til. De humørsvingningene derimot var utav en annen verden. Jeg ble sykmeldt av fastlegen så jeg ikke skulle si noe som gjorde at jeg fikk sparken....

 

Å steike :) Det var vel like greit å få sykmelding da ja! Svineri det der. Håper virkelig jeg slipper de smertene når jeg begynner med IVF. Huff!

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1352536704' post='144716898]

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1352449009' post='144714035]

Et rent helvete her :( Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger!

 

Du er ikke alene om det nei, gubben min er verdens beste, han sa det var vanskelig å være glad i meg i de dagene jeg tok de. Her ble Femar redningen :D

 

 

For å svare Hi, jeg tåler lite stimuli fra hormoner. Jeg hadde smerter og humørsvingninger utav denne verden. Har pcos og massssse egg, så flere store egg var ikke greia mo for å si det sånn.

 

Samme her. Humøret var kjempefint, men fikk fullstendig panikk av de enorme smertene jeg hadde. Hadde ubehandlet endo! Herregud det var virkelig ille :( Tenker tilbake på det med gru! satt i dusjen og hylgråt og ropte etter ambulanse hver syklus jeg tok det. Fytti katta!

 

 

Huff, har ikke endo jeg, bare enorme eggstokker som er stappfulle. Spurte om det fantes noe annet å ta for dette klarte jeg ikke en gang til. De humørsvingningene derimot var utav en annen verden. Jeg ble sykmeldt av fastlegen så jeg ikke skulle si noe som gjorde at jeg fikk sparken....

 

Å steike :) Det var vel like greit å få sykmelding da ja! Svineri det der. Håper virkelig jeg slipper de smertene når jeg begynner med IVF. Huff!

 

 

Ja, der håper jeg og at du slipper. Venter i spenning på at du skal få baby nå :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...