Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Anonym poster: 2a23e546231c7c630ab0d2e6058fd24a
Gjest Ingen skal få! Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Trillinger som ble tvillinger:)
Fiemamma Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Et rent helvete her Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 bare godord fra meg:-) gravid på 2 av 3 kurer (mistet den første gangen) Anonym poster: 138aa7096328a7bfcaf8f6cbe1496df0
Serepta Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 Ble gravid på første kur begge gangene. Før det hadde jeg 1-2 el i året kanskje.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 Et rent helvete her Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger! Hva skjedde? :/ Anonym poster: c9f2d067c44bee19d9d7443e99f99279
<3 2G <3 Skrevet 9. november 2012 #8 Skrevet 9. november 2012 (endret) Et rent helvete her Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger! Du er ikke alene om det nei, gubben min er verdens beste, han sa det var vanskelig å være glad i meg i de dagene jeg tok de. Her ble Femar redningen For å svare Hi, jeg tåler lite stimuli fra hormoner. Jeg hadde smerter og humørsvingninger utav denne verden. Har pcos og massssse egg, så flere store egg var ikke greia mo for å si det sånn. Endret 9. november 2012 av 1G+1G :D
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #9 Skrevet 9. november 2012 Ble gravid på første forsøk med Pergotime etter at vi hadde prøvd i nesten tre år uten resultat... Husker jeg ble skikkelig kvalm av de pillene og fikk en rar, ekkel smak i munnen... Men om det var verdt det? JA!!!!!!!!!! Anonym poster: d47888a24c98ac38030dacc4dc1a2bdb
Von Hertelhofen Skrevet 9. november 2012 #10 Skrevet 9. november 2012 Ingen bivirkninger Ble gravid på andre kuren.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 9. november 2012 #11 Skrevet 9. november 2012 Jeg går på de. Eneste bivirkningene jeg har merket meg er at jeg har oftere/hyppigere migreneanfall, men anfallene er milde og korte som regel. Ellers blir det spennende å se om det gir resultater....
Fiemamma Skrevet 9. november 2012 #12 Skrevet 9. november 2012 Et rent helvete her Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger! Hva skjedde? :/ Anonym poster: c9f2d067c44bee19d9d7443e99f99279 Jeg gjennomgikk et smertehelvete uten sidestykke når jeg tok det. Hadde endo og pergoen overstimulerte eggstokkene mine. Var like før jeg ble lagt inn med smertepumpe. Dessuten spredde endoen seg fra en bitteliten flekk på ene eggstokken til å dekke hele eggstokken på 4 mnd!!! Måtte fjerne store deler av eggstokken nå i september pga det. Ille! De burde aldri ha gitt det til endopasienter!
Fiemamma Skrevet 9. november 2012 #13 Skrevet 9. november 2012 [quote name=1G+1G ' timestamp='1352449009' post='144714035] Et rent helvete her Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger! Du er ikke alene om det nei, gubben min er verdens beste, han sa det var vanskelig å være glad i meg i de dagene jeg tok de. Her ble Femar redningen For å svare Hi, jeg tåler lite stimuli fra hormoner. Jeg hadde smerter og humørsvingninger utav denne verden. Har pcos og massssse egg, så flere store egg var ikke greia mo for å si det sånn. Samme her. Humøret var kjempefint, men fikk fullstendig panikk av de enorme smertene jeg hadde. Hadde ubehandlet endo! Herregud det var virkelig ille Tenker tilbake på det med gru! satt i dusjen og hylgråt og ropte etter ambulanse hver syklus jeg tok det. Fytti katta!
<3 2G <3 Skrevet 10. november 2012 #14 Skrevet 10. november 2012 [quote name=1G+1G ' timestamp='1352449009' post='144714035] Et rent helvete her Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger! Du er ikke alene om det nei, gubben min er verdens beste, han sa det var vanskelig å være glad i meg i de dagene jeg tok de. Her ble Femar redningen For å svare Hi, jeg tåler lite stimuli fra hormoner. Jeg hadde smerter og humørsvingninger utav denne verden. Har pcos og massssse egg, så flere store egg var ikke greia mo for å si det sånn. Samme her. Humøret var kjempefint, men fikk fullstendig panikk av de enorme smertene jeg hadde. Hadde ubehandlet endo! Herregud det var virkelig ille Tenker tilbake på det med gru! satt i dusjen og hylgråt og ropte etter ambulanse hver syklus jeg tok det. Fytti katta! Huff, har ikke endo jeg, bare enorme eggstokker som er stappfulle. Spurte om det fantes noe annet å ta for dette klarte jeg ikke en gang til. De humørsvingningene derimot var utav en annen verden. Jeg ble sykmeldt av fastlegen så jeg ikke skulle si noe som gjorde at jeg fikk sparken....
Fiemamma Skrevet 12. november 2012 #15 Skrevet 12. november 2012 [quote name=1G+1G ' timestamp='1352536704' post='144716898] [quote name=1G+1G ' timestamp='1352449009' post='144714035] Et rent helvete her Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger! Du er ikke alene om det nei, gubben min er verdens beste, han sa det var vanskelig å være glad i meg i de dagene jeg tok de. Her ble Femar redningen For å svare Hi, jeg tåler lite stimuli fra hormoner. Jeg hadde smerter og humørsvingninger utav denne verden. Har pcos og massssse egg, så flere store egg var ikke greia mo for å si det sånn. Samme her. Humøret var kjempefint, men fikk fullstendig panikk av de enorme smertene jeg hadde. Hadde ubehandlet endo! Herregud det var virkelig ille Tenker tilbake på det med gru! satt i dusjen og hylgråt og ropte etter ambulanse hver syklus jeg tok det. Fytti katta! Huff, har ikke endo jeg, bare enorme eggstokker som er stappfulle. Spurte om det fantes noe annet å ta for dette klarte jeg ikke en gang til. De humørsvingningene derimot var utav en annen verden. Jeg ble sykmeldt av fastlegen så jeg ikke skulle si noe som gjorde at jeg fikk sparken.... Å steike Det var vel like greit å få sykmelding da ja! Svineri det der. Håper virkelig jeg slipper de smertene når jeg begynner med IVF. Huff!
<3 2G <3 Skrevet 12. november 2012 #16 Skrevet 12. november 2012 [quote name=1G+1G ' timestamp='1352536704' post='144716898] [quote name=1G+1G ' timestamp='1352449009' post='144714035] Et rent helvete her Aldri i livet at jeg spiser det svineriet flere ganger! Du er ikke alene om det nei, gubben min er verdens beste, han sa det var vanskelig å være glad i meg i de dagene jeg tok de. Her ble Femar redningen For å svare Hi, jeg tåler lite stimuli fra hormoner. Jeg hadde smerter og humørsvingninger utav denne verden. Har pcos og massssse egg, så flere store egg var ikke greia mo for å si det sånn. Samme her. Humøret var kjempefint, men fikk fullstendig panikk av de enorme smertene jeg hadde. Hadde ubehandlet endo! Herregud det var virkelig ille Tenker tilbake på det med gru! satt i dusjen og hylgråt og ropte etter ambulanse hver syklus jeg tok det. Fytti katta! Huff, har ikke endo jeg, bare enorme eggstokker som er stappfulle. Spurte om det fantes noe annet å ta for dette klarte jeg ikke en gang til. De humørsvingningene derimot var utav en annen verden. Jeg ble sykmeldt av fastlegen så jeg ikke skulle si noe som gjorde at jeg fikk sparken.... Å steike Det var vel like greit å få sykmelding da ja! Svineri det der. Håper virkelig jeg slipper de smertene når jeg begynner med IVF. Huff! Ja, der håper jeg og at du slipper. Venter i spenning på at du skal få baby nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå