PrettyPink Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Er din mann/partner flik til å gi deg komplimenter i hverdagen?? Jeg har en mann som ikke er så flink til det, og jeg ønsker at han kunne bli litt flinkere. Hvordan er det hos dere??
Mamma med to trollunger Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Absolutt ikke! Han var flink i starten, men etter snart 6 år sammen er komplimenter ikke-eksisterende. Har faktisk sagt rett ut at jeg savner det, men han tok det ikke til seg gitt :-/ Skal sies at jeg ikke er alt for flink til å gi han komplimenter heller da, men prøver å huske på det.
It's all about me Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Jeg får så mye komplimenter, glad i deg og elsker deg hver eneste dag at det nesten har motsatt virkning. Det er liksom ikke noe spesielt lenger. Å høre glad i deg er blitt like vanlig som å snakke om hva vi skal ha til middag eller hvilket drittvær det er ute....
Gjest Mentha Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Ja, vi er begge bevisste på å rose hverandre og komplimentere hverandre for det vi gjør hver dag, selv om det er dagligdagse ting, og selv om vi begge er slitne fra jobb. Ros gjør at man føler seg enda litt bedre for det man har gjort, og at terskelen er litt lavere til å rulle opp ermene neste gang. Og for min del gjør det at lunta blir litt lenger når jeg egentlig er utslitt, men må lage middag, og mannen kommer ut på kjøkkenet og sier "ååå her lukter det godt, du er så flink til å lage mat!"
Fire småtroll Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 Tja, han er ikke så flink til å gi komplimenter på klær og utseende annet enn om jeg har pyntet meg, vært hos frisøren e.l. Det er ikke så ofte jeg hverken går til frisøren eller pynter meg opp så veldig så da blir det ikke så ofte gitt Men han er flink til å gi komplimenter for ting jeg gjør, ting jeg gjør i huset, ting jeg gjør for ungene, ting jeg gjør for han osv. Han er også flinkt til å skryte av meg til ungene, minne de på hva for en fantastisk mamma de har, hehe. Han kan også komme med en blomsterbukett bare fordi "Du fortjener det kjære". Så jeg må si jeg er ganske fornøyd jeg altså, han er flinkere enn meg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 Vi er veldig flinke til å gi komplimenter som går både på utseende, men også på hverandre som person og på prestasjoner Vi forteller ofte at vi er glad i hverandre, og også hvorfor og hva som gjør at akkurat den andre er en god match og at valget fortsatt ville vært den andre Synes absolutt det er herlig og hadde savnet det om han sluttet å si slike ting. Tom. barna her plukker det opp og er flinke til å gi komplimenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå