Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 har i løpet av denne høsten avlyst fire ganger det vi hadde planlagt.Første gangen var han syk. Greit nok. Andre gangen var han deppa eller noe...og kom fram til et par timer før vi skulle ut at han ikke orket. Jeg insisterte litt og mente at han kanskje ville føle seg bedre av en tur ut..få tankene over på noe annet. Til slutt ble han med ut en tur, men jeg merket jo at han var lite pratsom.Tredje gang skulle vi ut å spise...da hadde han skikkelig vondt i ryggen og orket ikke å kjøre. Sa også i fra samme dag.Og nå siste gang var i dag...vi skulle ut på lørdag. Det var han som hadde spurt meg om jeg ville bli med ut. Jeg sier ja, og planlegger helgen min heretter. Og så i dag...eeh...jeg har jobbet så mye overtid og blir nødt til å pakke i helgen (fordi han flytter om noen uker)...!Helt seriøst tror jeg faktisk at alle unnskyldningene hans er riktige, men jeg begynner jo å lure. Det mest irriterende er at jeg planlegger helgen min med han...og han bryter avtalen.Hadde dere blitt sure av slikt? Jeg merker at jeg blir skikkelig irritert, men jeg gidder jo ikke å si noe til han. Ikke noe vits i det..kommer jo ikke noen vei. Men jeg blir jo litt lei dette opplegget da. Makan til mannfolk. Anonym poster: 06d3b447f6a873d81e15253a33f18a76
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Har en sånn venninne, irriterer vettet av meg. Er vel best å si fra, men er ikke så gøy å gjøre det. Får meg til å føle at jeg betyr veldig lite for henne når hun holder på sånn. Kanskje det hjelper å kun si det...? Greit å få et svar fra den andre på det hvertfall. Anonym poster: 7682c3558fd22888d57bbb8deacc15d5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 HI Ja, jeg føler jo at det er litt dårlig gjort. Samtidig som at jeg skjønner problemet hans. Jeg merker at jeg går fra å være koselig og hyggelig til litt mutt og kort...og kutter ut samtalen. Finner en grunn. Men han må jo selvklart få lov til å gjøre hva han vil og føler for. Men det er ikke bare bare for meg å finne noen andre å gå ut med fordi jeg kjenner ikke så mange her jeg bor. Så da blir jeg sittende hjemme hele barnefri helgen og det er jo litt trist:( Men jeg tror jeg sier fra at neste gang så hadde det vært fint om han kunne bestemt seg og holdt avtalen. Eller ikke gjøre noen avtale. Skulle tro han ikke klarte å tenke seg til en eneste situasjon. Han visste at han skulle jobber overtid denne uken og visste at han skulle flytte. Så måtte han jo tenkt at han fikk mye å gjøre i helgen da.... Anonym poster: 06d3b447f6a873d81e15253a33f18a76
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Høres ut som angst spør du meg. Jeg kan ha samme mønster når jeg er i en dårlig periode. Anonym poster: 70822beb0db59b0b201fd36f7c0fdd52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå