fikas Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Hvordan er det igjen? Urinprøve i kjøleskap? Morgenurin? Skal til jordmor i morgen og kom plutselig nå på urinprøve. Tviler på at jeg finner noe passende å fylle! Å sette i kjøleskapet på jobb er vel heller ikke lekkert, time halv ett og må ta buss så jeg får ikke vært innom hjemme å hentet den igjen. Kan jeg i tilfelle ta urinprøven rett før jeg går inn? Da har jeg sitti på bussen k 40 min og er helt sikkert nøden haha..
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Jeg tok alltid urinprøven der og da, det gikk kjempefint hver gang....
Februargullet2013 Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 de vil vel helst ha morgenurinen
Nikamo Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Du kan helt fint ta en urinprøve på legekontoret Det er uansett mye bedre enn å oppbevare den i veska en halv dag (For ja, den skal jo egentlig oppbevares i kjøleskap, men kanskje ikke så kult på jobb )
Fru Blåbær Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Hvis du ikke har mulighet til å oppbevare den kaldt så går det helt fint å ta den når du kommer fram.
fikas Skrevet 8. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2012 Stemmer, fersk bedre enn veskeoppbevart ikke bare er det litt klient med kjøleskapet på jobb - vi har colaskaper med glassdør, og det står rett utenfor kontoret - som også har glassvegger! Kunne hatt det på ei fin flaske så kunne det stått blant øl, cider og leverposteibokser.. Ehm! Da blir det urinprøve før timen, det er nok både enklest og best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå